Syn og plader
Fra : PD

Dato : 22-05-05 15:43

hej. hvordan er det nu lige med syn og plader.. Hvor langt er det man kan
trække den?? _Før politiet kommer og klipper pladerne og får man varsel

MVH. Peter

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 22-05-05 16:09

"PD" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej. hvordan er det nu lige med syn og plader.. Hvor langt er det man kan
> trække den?? _Før politiet kommer og klipper pladerne og får man varsel

På din synsindkaldelse står der en dato hvor synet senest skal være afholdt,
derefter går der 1-2 uger før du modtager en påmindelse fra CRM om at
køretøjet endnu ikke er godkendt.

Herefter har du fra modtagelsen af brevet 3 uger til at få klaret det.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : PD

Dato : 22-05-05 16:40

mange tak for det hurtige svar.. Det var lige de oplysninger jeg skulle
bruge..

har iøvrigt et spørgsmål mere.. Hvordan er det med revner i forruden..
Gælder det stadig hvis den ikke er gået igennem lamineringen og ikke i
synsfeltet så er det ok..

MVH. Peter

Fra : Mogens

Dato : 22-05-05 20:02

On Sun, 22 May 2005 17:40:25 +0200, "PD" <pphandel@tdcadsl.dk> wrote:

>mange tak for det hurtige svar.. Det var lige de oplysninger jeg skulle
>bruge..

SÃ¥dan er virkeligheden blot ikke.

Du kan i princippet køre 14 uger (hvide plader) og 10 uger (gule
plader) efter dato'en på synsindkaldelsen, inden oplysninger om dit
manglende syn frigives til politiet - pr. automatik.

Du mærker dog en negativ stemning, når du efterfølgende ringer ind og
bestiller tid - og dét kan du jo være ligeglad med...

Fra : Rasmus

Dato : 22-05-05 16:36

"PD" <pphandel@tdcadsl.dk> wrote in message
> hej. hvordan er det nu lige med syn og plader.. Hvor langt er det man kan
> trække den?? _Før politiet kommer og klipper pladerne og får man varsel

Jeg kender en hvor politiet kom for at klippe pladerne ca. 2-3 måneder efter
hans bil skulle ha' været til syn....., den stod så på værksted på det
tidspunkt, så han slap med skrækken.

mvh
Rasmus

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-05-05 23:44

"PD" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev

En af mine venner havde synsfrist til 31-3-05, han kører og har ikke fået
nogen påmindelse endnu.

Den skal til syn imorgen.

Mvh. Uffe Ravn