Pumpedüse?
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 22-05-05 14:09

Hej,

Jeg har for nyligt erhvervet mig en Octavia 1,9 TDi (06/2002), er det en
PD?
Hvordan finder jeg ud af det, hvis det ikke er lige til at sige?
Er der kun PD eller commonrail i de nye dieselpersonbiler?

mvh

Carsten Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-05-05 14:19

"Carsten Pedersen" <carstennp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Den har indtil videre sparet mig for at få 574 spam-mails.
> Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Det har vi andre klaret os uden i "100år", mailadr. skal bare sættes op som
jeg har gjort.. S.fighter ER spam :(.

Fra : John Sahl

Dato : 22-05-05 14:24

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> Det har vi andre klaret os uden i "100år", mailadr. skal bare sættes
> op som jeg har gjort.. S.fighter ER spam :(.

Drop brokkeriet, ens signatur er et friområde hvor man må skrive
stort set hvad man vil.

Der ud over kan jeg kun opfordre til valide mailadresser, også på
usenet.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-05-05 19:16

John Sahl skriver:

> Drop brokkeriet, ens signatur er et friområde hvor man må skrive
> stort set hvad man vil.

1. Det er ikke en signatur. Der mangler en signaturadskiller, der er kun
"--" og ikke "-- ".

2. News er ikke mails, der står højt og eftertrykkeligt at "Betalende
brugere får ikke denne besked i deres e-mails." Folkene bag spamfighter
ved det udemærket godt, men vil ikek gøre noget ved det.

3. Der findes gratis alternativer der klarer det lige så godt som
spamfighter, _uden_ at spamme !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John Sahl

Dato : 22-05-05 19:31

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> 1. Det er ikke en signatur. Der mangler en signaturadskiller, der er
> kun "--" og ikke "-- ".

Jo, det er en signatur, desværre er det en defekt signaturadskiller.

> 2. News er ikke mails, der står højt og eftertrykkeligt at "Betalende
> brugere får ikke denne besked i deres e-mails." Folkene bag
> spamfighter ved det udemærket godt, men vil ikek gøre noget ved det.

Uanset om du kalder det for mails eller news, så ville i nok få mere ud
af jeres frembusen med en lidt anden og blidere metode.

> 3. Der findes gratis alternativer der klarer det lige så godt som
> spamfighter, _uden_ at spamme !

Var det så ikke en ide, at alle i der rider på denne kæphest,
oplyste om det i stedet for at fare frem, som i gør flere steder
på usenet?

Og noget helt andet er: Jeg er skam ikke uenig med jer mht.
Spamfighters "signatur", jeg er bare uenig i jeres måde at
håndtere sagen på.

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-05-05 15:26

Carsten Pedersen wrote:
> Hej,
>
> Jeg har for nyligt erhvervet mig en Octavia 1,9 TDi (06/2002), er det
> en PD?

Er det en 115 hk?
Hvis ja, er det en PD.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-05-05 15:53

> Er det en 115 hk?
> Hvis ja, er det en PD.

Den findes ikke i Octavia..

Nej, det er nok ikke en PD - så skal den i hvert fald have 130 hk, og den
var vist stoppet ned i Octaviaen på det tidspunkt.

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-05-05 16:29

Jan W Nielsen wrote:

> Den findes ikke i Octavia..

Så er det nok ikke den...

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 22-05-05 17:19

meddelelse news:4290a54e$0$79455$14726298@news.sunsite.dk...

> Så er det nok ikke den...

Det er en 90 hk

Fra : p.jarnbak

Dato : 23-05-05 03:43

> Det er en 90 hk
>

> mvh
>
> Carsten Pedersen

Du er heldig.En 90 hk er ikke en pd motor og er desuden ikke til at slide
op.
Hej Palle.

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-05-05 06:15

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> Du er heldig.En 90 hk er ikke en pd motor og er desuden ikke til at slide
> op.

Hvis det ikke er PD, hvad er det så?

mvh
Preben