Hotel i Bangkok centrum
Fra : Claus

Dato : 22-05-05 12:52

Hej NG

Har nogen af jer erfaring med et rimmeligt hotel i centrum af Bangkok til en
billig penge? Det skal være rent og ordentligt. Vi skal være der fra d. 27.
december eftermiddag/aften til 30 december kl. 5.00 om morgen Bangkok tid.

MVH

Claus

Fra : Martin

Dato : 22-05-05 13:38

Hej

Jeg har boet på Ambassador Hotel et par gange. Det er meget fornuftige
priser, beliggenhed ved siden af Skytrain og ikke helt placeret i centrum.
Skytrain gør at du let kommer ind til byen. Hotellet er absolut pænt og
prismæssigt meget OK - samtidig er der en kæmpe morgenmadsbuffet.

http://www.bangkok.com/ambassador-hotel-bangkok/

Mvh. Martin

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-05-05 07:45

"Claus" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
> 27. december eftermiddag/aften til 30 december kl. 5.00 om morgen Bangkok

Eller er der Jysk's hotel "New Road" på Charoen Krung tæt på Surawong Road.
Ret billigt, og ganske pæn standard. Men så skal man kunne leve med at de
fleste gæster kan forstå hvad man siger

Keller

Fra : JF

Dato : 23-05-05 18:46

"Claus" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 27. december eftermiddag/aften til 30 december kl. 5.00 om morgen Bangkok

Hej

Så vælg dette hotel http://www.amari.com/boulevard/
Vi var der i februar og kan kun anbefale det. Har været mange steder i
Thailand, men har aldrig set flottere morgenbord.
Det ligger i en sidegade 50 meter fra Sukhumvit Road hvor der er masser af
aftenhandel.
Og lige overfor hotellet ligger der et velassorteret supermarked. Der er kun
2 minutters gang til Skytrain, som man kan komme hurtigt og behageligt rundt
i Bangkok med.
Poolen på 6. sal er lækker, når man skal have kølet kroppen lidt ned sidst
på eftermiddagen.

Mvh. Jørgen

Fra : Df

Dato : 24-05-05 18:53

100 dollars pr nat, det er da en pæn pris

Fra : JF

Dato : 24-05-05 20:17

"Df" <Df@df.dk> skrev i en meddelelse
> 100 dollars pr nat, det er da en pæn pris

Vi gav under 450,- pr. nat for 3 personer inkl. morgenmad i et superior
værrelse på 15. sal. Man kan selvfølgelig sagtens finde et billigere hotel,
men jo selvfølgelig ikke i samme kvalitet. Omvendt kan man også finde et,
der er voldsomt meget dyrere.

Min pointe er, at her får man virkelig noget for pengene.
Men du skal jo nok ikke booke på hotellets hjemmeside, hvis du vil have det
til den "rigtige" pris.

Mvh. Jørgen

Fra : manse

Dato : 25-05-05 18:41

Fra : JF

Dato : 25-05-05 21:24

"manse" <manse@mail.dk> skrev i en meddelelse
>Er det billigere at tage direkte til hotellet og spørge om prisen

Nej bestemt ikke. Så ved de jo at du har et akut behov.
Det er meget billigere at finde gode tilbud via de utallige "brokere" der
findes på nettet.
F.eks.
http://www.asia-discovery.com/ og
http://www.precisionreservations.com/default.aspx

Men ellers gælder det om, at undersøge alle muligheder og se sig godt for.
Jeg har f.eks. været ude for, at Gate Eleven var billigere end det jeg kunne
finde på nettet og en enkelt gang at hotellets hjemmeside var billigst. Men
i sidste tilfælde var det med meget kort varsel.

Mvh. Jørgen