lån til automobilkøretøj
Fra : Johnny B 2000

Dato : 22-05-05 12:10

hvis der skal lånes til at automobilkøretøj til en god og billig penge, hvor
skal/kan dette så foregå ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-05-05 14:04

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse

> hvis der skal lånes til at automobilkøretøj til en god og billig penge,
> hvor skal/kan dette så foregå ?

Banken ender som regal op med at være billigst, når der tages højde for div.
gebyr&omkostninger.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-05-05 14:21

Johnny B 2000 wrote:
> hvis der skal lånes til at automobilkøretøj til en god og billig penge, hvor
> skal/kan dette så foregå ?

Det kan foregå mange steder, men du finder nok ikke noget billigere end
i din bank.

Vil din bank ikke være med, og du ikke har de store arrangementer der,
så prøv en anden bank.

--
MVH Finn

Fra : Leonard

Dato : 22-05-05 19:01

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Det kan foregå mange steder, men du finder nok ikke noget billigere end
>i din bank.

Hvis man har fast ejendom, så er det billigste at låne i den opsparede
friværdi, men faktisk kan flere af financieringsselskaberne
efterhånden udkonkurrere bankens tilbud. Ikke at jeg har prøvet det,
men jeg snakkede med en bankmand, der fortalte at det skete at en
kunde kom med et tilbud fra bilsælgeren, som de ikke kunne matche.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 22-05-05 20:40

> [...]
> men jeg snakkede med en bankmand, der fortalte at det skete at en
> kunde kom med et tilbud fra bilsælgeren, som de ikke kunne matche.

Rigtigt men dog alligevel ikke altid billigere, det er altid en god ide at
sikre sig oplysninger om løbende gebyrer o.s.v. i lånets løbetid, og der
skal man være opmærksom på der er ikke noget skattemæssig fradrag som for
renternes vedkommende, så det kan i mange tilfælde godt ende med at blive
dyrere end din bank.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg