Billigt hotel Inverness Skotland
Fra : Jan Ohlsson

Dato : 22-05-05 10:51

hej grupe

Da jeg skal på biltur i Skotland i ug 25,
skal jeg bruge et billigt hotel i Invernes og omegn.
jeg vil helst reserverer hjemmefra, men dem der er tilgængelige på nettet er
rimelig dyre for en nat 700-1500 kr

håber der er nogle der har et tip

hilsen Jan O

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 22-05-05 12:42

Jan Ohlsson wrote:

> Da jeg skal på biltur i Skotland i ug 25,
> skal jeg bruge et billigt hotel i Invernes og omegn.
> jeg vil helst reserverer hjemmefra, men dem der er tilgængelige på nettet er
> rimelig dyre for en nat 700-1500 kr

Du kan nok få B&B væsentlig billigere - jeg vil tror omkring
20£ pr. person.

Kig evt. på dette link: http://www.scotland-inverness.co.uk

Jeg plejer bare at bestille et værelse telefonisk inden jeg
tager hjemmefra. B&B er ofte tæt på hotelstandard, og det
er en god måde at komme i kontakt med lokale på.

Mvh.
Henrik

Fra : Can

Dato : 25-05-05 07:58

Hej Jan,

jeg må sige at det er noget af et tæt program, hvis du regner med at nå alle
5 byer på kun 5 dage, det giver ikke meget tid til hvert sted. Min ynglings
by er helt klart Glasgow, men det var også den by, jeg boede tættest på. Der
er utrolig mange ting at se alle steder, det kommer helt an på, hvad der
interesser dig...

Jeg har fundet nogle links til dig, som du kan kigge lidt på, her kan du se
hvad de enkelte byer har at tilbyde. Du kan også gå på biblioteket og finde
nogle turist bøger, men der står kun en brøk del af hvad der findes af
steder at se. Du vil opdage på din vej, at der er en masse skilte der viser
hen til en seværdighed, men man bliver hurtigt mættet af at se på ruiner og
gamle slotte, og man ender med at blive lidt nærig, da det koster alle
vegne.

http://www.visitscotland.com/

http://www.glasgowguide.co.uk/places.html
http://www.seeglasgow.com/seeglasgow

http://www.edinburgh.org/

http://www.aberdeenhq.com/Tourist_Info/tourist_info.html

http://www.inverness-scotland.com/

http://www.newcastle.gov.uk/tic.nsf/a/home?opendocument

Håber det er noget du kan bruge..

Mvh Eva

Fra : Can

Dato : 25-05-05 08:05

Hej Jan,

hvis du vil spise et sted der server god mad til rimelige penge, skal du
holde øje med j.d wetherspoon kæden http://www.jdwetherspoon.co.uk/ , den
ligger i de fleste byer. her kan man få to hovedretter for ca. £6, og der er
nok til at blive mæt. de har ligeledes et tilbud på en øl og en burger for
ca. £5. jeg vil opfordre dig til at prøve Skotlands egen lyse øl, der hedder
Tennents og stammer fra Glasgow. Den skulle være rigtig god. jeg var
desværre ikke selv øl drikker, da jeg boede i Skotland, så den må jeg prøve
næste gang, jeg kommer derover...

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 03-06-05 09:02

Tak for svarene
turen er mest tænkt som en snuse tur, få set de forskellige egne af
skotland, så næste gang at blive længere hvert sted.som jeg finder
interesant.

jan