Beskyttelse
Fra : Jan Hastrup

Dato : 22-05-05 08:33

Hej

Jeg har gemt et word-dok. med en kode, men kan nu ikke huske koden. Findes
der et program, som kan fjerne koden - eller hva´gør man ??

Jan

Fra : Ralph

Dato : 22-05-05 15:34

"Jan Hastrup" <Jan_hastrup@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har gemt et word-dok. med en kode, men kan nu ikke huske koden. Findes
> der et program, som kan fjerne koden - eller hva´gør man ??

I words hjælp står der ordret:

"Når du opretter en adgangskode, skal du skrive den ned på et stykke papir
og opbevare dette et sikkert sted. Hvis adgangskoden går tabt, kan du ikke
åbne eller få adgang til et dokument, der er beskyttet med adgangskode."

Så det er jo nok umuligt at åbne sit "sikre" dokument, næh, jeg har ALDRIG
prøvet det før, men det tog 10 minutter (de første par stykker med at finde
ud af hvordan man laver et beskyttet worddokument) og lykkedes i andet hug -
men det koster

www.Decryptum.com

--

venligst