TOCA Race driver 2
Fra : Myt

Dato : 22-05-05 00:06

Hej i gruppen

Jeg har lige fået dette spil, ja, jeg ved det er et ældre, og at der er
kommet en ny, men nu er det den jeg har
Der er sikkert nogen der har gennemført det, men hvordan ? Jeg er nået til
hvor man skal køre trucks og pickup, det er immer væk svært. Kører jeg ikke
galt, så kommer jeg med trucken ind som nummer 18, som bedste, og med
trucken, den har jeg opgivet, den er ikke til at styre. Skal der vitterligt
et rat og pedal sæt til før det lader sig gøre ?

Myt

Fra : Martin Vollert

Dato : 22-05-05 00:18

Også skrev Vollert
> [...]
> bedste, og med trucken, den har jeg opgivet, den er ikke til at
> styre. Skal der vitterligt et rat og pedal sæt til før det lader sig

Rat og padal er et MUST i det spil, like it or not.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Myt

Dato : 22-05-05 02:07

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Også skrev Vollert

> Rat og padal er et MUST i det spil, like it or not.
> --
> Hilsen Martin.
> http://home19.inet.tele.dk/vollert

Kort efter jeg skrev mit indlæg, så kom jeg sg* igennem, og er kommet til de
der gamle spande, hvor jeg er blevet udstyret med en Jaguar E-type, gaaab
den er dårlig

Myt

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-05-05 03:05

Myt wrote:
> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en
> meddelelse news:428fc185$0$79457$14726298@news.sunsite.dk...

Min ven har næsten gennemført det med en Sony Dualshock gamepad. Altså
på PC, via USB omformer.

> Kort efter jeg skrev mit indlæg, så kom jeg sg* igennem, og er kommet
> til de der gamle spande, hvor jeg er blevet udstyret med en Jaguar
> E-type, gaaab den er dårlig

Are you kidding, det er da en af de fedeste biler at køre.. ligesom den
gamle Ford Mustang fastback. Man kan rigtig mærke hvor tunge de er i
røven, faktisk kan man 'hælde' dem ind i svinget på den fedeste måde.
Det er svært med de lettere, hurtige biler.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Myt

Dato : 22-05-05 10:49

> [...]
> gamle Ford Mustang fastback. Man kan rigtig mærke hvor tunge de er i
> røven, faktisk kan man 'hælde' dem ind i svinget på den fedeste måde. Det

Jeg prøvede lige det der free ride med en GT 40, se, det er en herre vogn
der vil noget, og hvor fik de andre baghjul

Men jeg skal nok komme igennem, tror jeg, med mine ømme fingr. LOOL

Myt

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-05-05 08:03

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Rat og padal er et MUST i det spil, like it or not.

Nej det er bare et spørgsmål om man kan finde ud af at
bruge sine fingre :)

/Kenneth Iversen

Fra : Myt

Dato : 22-05-05 10:50

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en meddelelse
> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej det er bare et spørgsmål om man kan finde ud af at
> bruge sine fingre :)
>
> /Kenneth Iversen

Hæ hæ, jeg tror jeg er ved at få vabler på mine naller, jeg kan mærke det
snurrer i dem nu, så der bliver skam gået til stålet her

Myt

Fra : Myt

Dato : 22-05-05 19:13

Er der en der vil have en co-driver ? Min er total lam i roen, han glemmer
at fortælle når der kommer hop på banen, han glemmer at fortælle når der
kommer sten i siderne, han er total ubrugelig

Myt