ny dansk oversættelse til online bible
Fra : Ole Madsen

Dato : 21-05-05 22:52

Ole Wierøds oversættelse af NT er lavet til online bible

http://www.bijbelstudie.org/downloads/dnk/details_dnk.php?ID=329

eller

på nettet

http://detnyetestamente.dk/bibel-oversaettelser/wieroed.php

Skat Rørdam kommer senere, det er også en udemærket oversættelse

NT 1819 og GT 1871 kommer også senere

Ole

Fra : Mr. D

Dato : 21-05-05 23:20

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ole Wierøds oversættelse af NT er lavet til online bible

Har du kontakt til Wierød?

Mr. D

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-05-05 03:25

Mr. D wrote:
> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har du kontakt til Wierød?
>
> Mr. D

Har haft

Ole

Fra : Dries {º¿º}

Dato : 22-05-05 10:36

Ole Madsen schreef:

> Har haft
>
> Ole

Hej,

Jeg søger en Dansk Bibel for min PDA. Ved I om der findes en?

Anders

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-05-05 10:51

Dries {º¿º} wrote:

> Jeg søger en Dansk Bibel for min PDA. Ved I om der findes en?
>
> Anders

Jeg tror http://www.e-sword.net/pocketpc/index.html er hvad du leder
efter, der er også en dansk oversættelse som du kan hente

Ole

Fra : Dries {º¿º}

Dato : 22-05-05 10:56

Ole Madsen schreef:

> Jeg tror http://www.e-sword.net/pocketpc/index.html er hvad du leder
> efter, der er også en dansk oversættelse som du kan hente
>
> Ole

tak

Anders

Fra : Vidal

Dato : 22-05-05 12:00

Dries {º¿º} wrote:

> Jeg søger en Dansk Bibel for min PDA. Ved I om der findes en?

Du kan konvertere enhver tekstfil, så du kan bruge
den i din PDA, ihvertfald, hvis det er en Palm.

Hvis du ikke kan selv, kan jeg enten sende den til dig,
eller sende et program til konvertering.

Det skal siges, jeg ikke har biblen i nyeste udgave.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard