Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:
> Steen Wrem <steen@wrem.net> wrote:
>
> > Hej venner
> >
> > Jeg har lagt en ekstra harddisk I min gamle G4. Det fungere fint!
> >
> > Men har behov for at lægge filer fra min Power Book over i min Mac'en med
> > den nye hardisk, direkte ind på den nye hardisk
> >
> > Hvis jeg lægger en henvisning, fra min nye disk, ind I mit dueslag, er det
> > ikke mulig at lægge filer direkte ind I den nye harddisk, (enheden
> > eksisterer ikke)
> >
> > Hvad gør jeg for at kunmne lægge filer direkte ind I min nye disk????
> >
> > Vh SteenW
>
> Du skal installere en systemindstilling der hedder Sharepoints, så kan
> du oprette delte mapper med bruger og grupper ligesom i OS 9 i de gode
> gamle dage.
de ka' da osse oprettes direkte i netinfo.
--
Morten Reippuert Knudsen
<
http://blog.reippuert.dk>
PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+80GB Disk, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT