Dueslag + ekstra hardisk???
Fra : Steen Wrem

Dato : 21-05-05 21:07

Hej venner

Jeg har lagt en ekstra harddisk I min gamle G4. Det fungere fint!

Men har behov for at lægge filer fra min Power Book over i min Mac'en med
den nye hardisk, direkte ind på den nye hardisk

Hvis jeg lægger en henvisning, fra min nye disk, ind I mit dueslag, er det
ikke mulig at lægge filer direkte ind I den nye harddisk, (enheden
eksisterer ikke)

Hvad gør jeg for at kunmne lægge filer direkte ind I min nye disk????

Vh SteenW

Fra : Jesper

Dato : 22-05-05 17:27

Steen Wrem <steen@wrem.net> wrote:

> [...]
> eksisterer ikke)
>
> Hvad gør jeg for at kunmne lægge filer direkte ind I min nye disk????

Du skal installere en systemindstilling der hedder Sharepoints, så kan
du oprette delte mapper med bruger og grupper ligesom i OS 9 i de gode
gamle dage.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-05-05 17:33

> Du skal installere en systemindstilling der hedder Sharepoints, så kan
> du oprette delte mapper med bruger og grupper ligesom i OS 9 i de gode
> gamle dage.

de ka' da osse oprettes direkte i netinfo.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Steen Wrem

Dato : 22-05-05 17:39

On 22/05/05 18:27, in article
1gwz70c.36x9yfx4z4qoN%spambuster@users.toughguy.net, "Jesper"
<spambuster@users.toughguy.net> wrote:

> Du skal installere en systemindstilling der hedder Sharepoints, så kan
> du oprette delte mapper med bruger og grupper ligesom i OS 9 i de gode
> gamle dage.

Jo, tak, men hvordan gør jeg lige dét. Jeg kører 10.4.1

Vh SteenW