Alternativ bilvask.
Fra : Jim

Dato : 21-05-05 20:39

http://www.mywits.com/parishiltoncarwashmovie.html

Se her drenge.. De er weekend.
Sådan vil jeg også have vasket min bil..

Fra : Brian S Jensen

Dato : 21-05-05 21:56

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.mywits.com/parishiltoncarwashmovie.html
>
> Se her drenge.. De er weekend.
> Sådan vil jeg også have vasket min bil..

Ja, ja - få du bare vasket bilen - jeg tror jeg parkerer bilen udenfor
vaskehallen og går der ind selv

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 22-05-05 12:58

Bare jeg kunne få den burger hun nipper lidt til, så var jeg glad

-Lasse

Fra : Peter Juul

Dato : 22-05-05 19:30

Jim skrev

> Se her drenge.. De er weekend.
> Sådan vil jeg også have vasket min bil..
Stakkels pigebarn...... Fryser hun ikke i det våde tøj ??

VenHils
Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-05-05 16:21

Jim skriver:

> Se her drenge.. De er weekend.
> Sådan vil jeg også have vasket min bil..

Gider du lige, hun får den jo ikke vasket alligevel.

Så hellere spise burgeren....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-05-05 19:32

On Sat, 21 May 2005 21:38:54 +0200, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>http://www.mywits.com/parishiltoncarwashmovie.html
>
>Se her drenge.. De er weekend.
>Sådan vil jeg også have vasket min bil..

Så vil jeg sq hellere være fri. Stakkels bil siger jeg bare. Tænkt på
alle de buler den får i kølerhjelemen over at hun kravler rundt på den
:(

Det er da næsten en straf at have den der dumme gås til at kravle rundt
på ens bil.
Flemming Jacobsen