fradrag
Fra : Pia

Dato : 05-12-00 15:12

Hej,

jeg synes, jeg på et tidspukt har læst noget om fradrag (eller snarere
ikke) for tidsskrifter. Er der nogen her som er ekspert i dette? Jeg
synes ikke det er særlig nemt at finde og forstå diverse dokumenter hos
toldskat.

Kan man som grafisk designer trække udenlandske månedsblade om f.x. 3D
grafik fra?

Pia

Fra : Erik Christensen

Dato : 05-12-00 20:31

"Pia" <cantering@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det må i dit tilfælde betegnes som faglitteratur og derfor kunne fradrages i
dine driftudgifter.

Mvh
Erik

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 05-12-00 22:09

> Det må i dit tilfælde betegnes som faglitteratur og derfor kunne fradrages
> dine driftudgifter.
>
> Mvh
> Erik

Ja, hvis du driver selvstændig virksomhed - ellers ikke.

Mvh. Jørgen

Fra : Pia

Dato : 05-12-00 22:55

tak. Jeg var ikke sikker på, om jeg havde læst om en ny regel for dette.

Pia