Tur til Le Mans 24h og Assen MotoGP
Fra : Torben Nordborg Hell~

Dato : 21-05-05 13:46

Hej Gruppe.

Vi er fire fyre fra Århus, der har lejet en stor autocamper for at tage til
Le Mans for at se 24h-løbet og derefter køre til Assen for at se MotoGP. De
bliver begge to kørt inden for en uge.
Vi har imidlertid to ledige pladser i camperen og vi vil derfor høre om der
er nogle, der vil med.

Det er billigt: 1500 kr/person for andelen i autocamperen. Dertil kommer en
andel af diesel, entré til Le Mans (60 euro), entré til Assen (70 euro)
plus hvad man måtte bruge på mad og drikke.

Planen for denne ultimative motorsportstur er som følger:
Afgang fredag d. 17/6 omkring middag. (husk ørepropper
Le Mans 18/6 - 19/6
Tur til Holland via Normandiet 20/6 - 23/6
MotoGP i Assen 23/6 - 25/6
Retur til Århus 26/6

Skriv til mig på helledi@hotmail.com eller her i gruppen, hvis der er
interesse for turen.

med venlig hilsen

Torben Nordborg Helledi
Frederiks Allé 132, 3
8000 Århus C

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-05-05 19:28

Torben Nordborg Helledi wrote:

> [...]
> bliver begge to kørt inden for en uge.
> Vi har imidlertid to ledige pladser i camperen og vi vil derfor høre om der

Klip

Gruppens fundats er: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.rejse

3 Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af rejse relaterede emner,
så som:

- gode rejse lokationer
- bedste tidspunkt at rejse
- charterrejse vs. individuel rejse
- udveksling af rejse oplevelser
- problemer med Visa og penge når man rejser

gruppen skal være et forum for diskussioner af emner
relateret til både indenlandske og udenlandske rejser.

Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke tilladt.

------------

Salg af rejser er ikke OK i gruppen.

Relevant gruppe kan findes via: www.usenet.dk
De hedder et eller andet med "marked"

Mvh. Jørgen

Fra : Lars Holst

Dato : 22-05-05 12:16

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.bb> said in

> [...]
> relateret til både indenlandske og udenlandske rejser.
>
> Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke tilladt.

Det kan man vist næppe kalde salg af en rejse.

Her er der nogle friske mennesker som ønsker rejsefæller til nogle yderst
spændende destinationer/ruter.

De penge der omtales i indlæget relaterer sig til rejseomkostninger og
omhandler ikke profit eller markedsføring.

Det vil jeg så absolut mene er relevant her i gruppen.

Dit behov for at sortere og administrere må du søge tilfredsstillet
andetsteds.

--
Lars Holst

Fra : Lau

Dato : 22-05-05 16:32

> [...]
>
> Det vil jeg så absolut mene er relevant her i gruppen.
>
> Dit behov for at sortere og administrere må du søge tilfredsstillet

SUPER SVAR !! Jeg er bare hamrende enig - det er lige det gruppen skal
bruges til.
(Og hvis jeg måtte for konen og chefen, så havde jeg meldt mig)

Lau
___,
\o

/ \ .

(PS Konen og chefen - hvad er forskellen?)

Fra : Torben Nordborg Hell~

Dato : 22-05-05 20:16

Tak Lars og Lau.

Det *var* ikke et forsøg på markedsføring, men bare et forsøg på at finde
nogle rejsekammerater. Jeg tjener ikke noget på det - tværtimod....

> (Og hvis jeg måtte for konen og chefen, så havde jeg meldt mig)

Prøv at spørge igen. I tilfælde af 'nej', så husk at det er nemmere at opnå
tilgivelse end tilladelse.

/torben