Kabel fra grafikkort til TV?
Fra : JS

Dato : 21-05-05 09:47

Som tilbehør til mit Asus grafikkort fulgte et ca. 2 m. langt kabel med
s-video i den ene ende og Phono i den anden. Jeg vil gerne have et magen til
der bare er længere. Hvor kan jeg købe det?

På forhånd tak for hjælpen.
JS

Fra : JS

Dato : 21-05-05 10:09

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Som tilbehør til mit Asus grafikkort fulgte et ca. 2 m. langt kabel med
> s-video i den ene ende og Phono i den anden. Jeg vil gerne have et magen
> til der bare er længere. Hvor kan jeg købe det?

Det er det her grafikkort:
ASUS V9280 GeForce 4 Ti4200-8X with TV-out and DVI
Jeg går ud fra at det er en s-video-udgang, men det er måske ikke tilfældet?

Fra : Nicolai

Dato : 21-05-05 11:20

> Det er det her grafikkort:
> ASUS V9280 GeForce 4 Ti4200-8X with TV-out and DVI
> Jeg går ud fra at det er en s-video-udgang, men det er måske ikke
> tilfældet?

Formentlig...

Enhver Fona, Merlin, KT Radio etc. kan hjælpe dig...

Fra : JS

Dato : 21-05-05 16:56

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Formentlig...
>
> Enhver Fona, Merlin, KT Radio etc. kan hjælpe dig...

Jeg undrer mig bare over at det ikke kan findes på eksempelvis
www.av-connection.com/...

Men tak for hjælpen.

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-05-05 18:15

JS wrote:
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg undrer mig bare over at det ikke kan findes på eksempelvis
> www.av-connection.com/...
>
> Men tak for hjælpen.

Det er nok fordi det er et lidt specielt kabel.. hvis det er med
"mange"-polet stik i den ene ende og RCA (phono) stik i den anden, så er
det et kabel der laver S-Video om til Composite. Normalt kan man ikke
købe sådan et kabel, det plejer bare at være et lille omformer-stik man
sætter i grafikkkortet. Sådan en dims hedder en 'colourfix-adapter'.
Måske kan du bruge et ganske almindeligt S-Video kabel med dit kort
også. Du kunne vel låne et af en ven og prøve om det virker.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : JS

Dato : 21-05-05 18:44

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Måske kan du bruge et ganske almindeligt S-Video kabel med dit kort også.
> Du kunne vel låne et af en ven og prøve om det virker.

Ok, tak. Det prøver jeg.