Indkøb af 80 ccm jerncyllesæt til Senda R
Fra : Allan Riise

Dato : 21-05-05 08:02

Da jeg gerne vil have at min Senda R skal kunne være rigtig sjov på marken,
men også gerne være holdbar, så er det jeg vil spørge om der er nogen af jer
der ved hvor man kan købe et "jernsæt" til en sådan fætter?
Har ledt og ledt, men kan kun finde Alu/Nicasil sæt, med lidt for voldsomt
slid på lejer og krumtap til følge.
Vil lige gøre opmærksom på at Sendaen rnet faktisk er en 80ccm, der er
neddroslet til Danske forhold, så krumtap o.s.v. burde sagtens kunne klare
et ikke for voldsomt "jernsæt"

Links modtages med glæde..

På forhånd Tak..

--
Allan Riise

Fra : RpR

Dato : 22-05-05 17:03

> [...]
> Vil lige gøre opmærksom på at Sendaen rnet faktisk er en 80ccm, der er
> neddroslet til Danske forhold, så krumtap o.s.v. burde sagtens kunne klare

Derbi's motor klarer fint 10hk på baghjulet, hvilket er ~12 - 13hk på tappen
uden at bukke under
Få fat i et Athena eller Polini W-port kit, de yder begge deromkring med
std. potten og 21mm karburator + du får virkeligt godt bundtræk

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~