ang: ford focus c-max
Fra : fam. fischer

Dato : 21-05-05 05:55

hejsa ng.

jeg har en ford focus c-max hvor der sidder en org. ford 6000 cd radio i
kan man på denne model sætte en ipot mp3 afspiller til eller er det umuligt.
kan der sætte exstra fors. til altså er der på radioen udgang til fors. så
jeg kan få en sub. sluttet til.

og er der nogen der ved hvor i tyskland man kan købe alufælge ( 17 tommer )
og om det kan betale sig....husk gerne evt. link til tyskland

v.h.manse

Fra : KASO

Dato : 21-05-05 12:35

"fam. fischer" <lm-fischer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
umuligt.
> kan der sætte exstra fors. til altså er der på radioen udgang til fors. så

Jeg mener at have hørt om en "dims" man slutter til Ipod'en, så den sender
signalet som et radiosignal. Derefter indstiller du din bilradio på den
tilsvarende frekvens - og du har dine MP3-numre via bilradioen. Jeg ved ikke
om den sender det som et "åbent" signal, der skal fanges via antennen (og
dermed teoretisk set også nabobilernes antenner) eller om den "skydes ind på
" din antenneledning. Du må "Google lidt", med mindre andre har mere præcise
forklaringer...

Fra : Claus

Dato : 21-05-05 19:43

> [...]
>
> jeg har en ford focus c-max hvor der sidder en org. ford 6000 cd radio i
> kan man på denne model sætte en ipot mp3 afspiller til eller er det

Muligvis, det findes her: http://www.dension.com/oem1.php Jeg kan bare ikke
se om det er muligt at tilslutte din radio.

Dine andre spørgsmål kommer du muligvis længere med i dk.fritid.bil og
dk.teknik.lyd.bilstereo.

Vh. Claus

Fra : Claus

Dato : 21-05-05 19:54

"Claus" <4xc@SLETmidtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Dine andre spørgsmål kommer du muligvis længere med i dk.fritid.bil og
> dk.teknik.lyd.bilstereo.
>
> Vh. Claus

dk.fritid.bil havde du tydeligvis allerede fundet, beklager.

Fra : Martin Vollert

Dato : 21-05-05 21:14

Også skrev Vollert
> [...]
> er det umuligt. kan der sætte exstra fors. til altså er der på
> radioen udgang til fors. så jeg kan få en sub. sluttet til.

Det er nok sådan noget som den her du skal ha fat i,
http://www.nexxia.co.uk/Auxillary_input_kits/ford.htm og der er tilfældig
vis en i Ford klub Danmark der har en tilsalg (nej ikke mig ).
http://www.ford-klub-danmark.dk/FKDforum/thread-view.asp?threadid=5872&posts=9
Jeg ved ikke om han stadig har den, men prøv at kontakte ham.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert