Andet multimedie
bentjuul 3670
Skod CS2 (lidt)
Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 20-05-05 23:44

Er der andre der har oplevet at CS2 er ustabil? Nu har jeg ca. mistet 2
timers arbejde i alt på 4 craches. Det samme sker periodisk på to helt
forskellige maskiner. Det er sgu ikke så smart

Anders

Fra : Kurt Brixen

Dato : 21-05-05 07:27

On Sat, 21 May 2005 00:43:53 +0200, "Anders K. Jacobsen" <none@at.all> wrote:

>Er der andre der har oplevet at CS2 er ustabil? Nu har jeg ca. mistet 2
>timers arbejde i alt på 4 craches. Det samme sker periodisk på to helt
>forskellige maskiner. Det er sgu ikke så smart

Er det på Mac eller pc?

Kurt Brixen

Fra : Foged.net

Dato : 21-05-05 12:20

Anders K. Jacobsen wrote:
> [...]
> timers arbejde i alt på 4 craches. Det samme sker periodisk på to helt
> forskellige maskiner. Det er sgu ikke så smart

Har ingen problemer overhovedet her med CS2.
Hvis det er hele suiten kan du evt pøve at afinstallere Version Cue his
du ikke bruger den. CS1 version cue ga mig en hel del problemer, da den
nappede alt for mange systemressourer, og gjorde mit system ustabilt.
Det var dog ikke i CS 2, men det kan jo være at det stadig er det samme.

Foged.net

--
Design is an attitude!

http://foged.net
http://netmedia.dk

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-05-05 21:53

Anders K. Jacobsen skrev:

> Er der andre der har oplevet at CS2 er ustabil?

Hele suiten, eller et bestemt program?
Jeg har problemer med InDesign CS 2 på WinXP Pro SP2. På OS 10.4
kører den derimod fint. Se evt.: <news:d6frch.1es.1@tgm.dyndns.dk>.

--
Hilsen
Madsen