riffel købes 338 Lapua
Fra : Martin Thomsen

Dato : 20-05-05 21:05

Jeg har gået på jagt i en del år og gjort i en del genladning så nu leder
jeg efter del ultimative riffel i caliber 338 Lapua

Det må gerne være en opbygget riffel på en gj bundstykke

Håber der er nogen som kan hjælpe mig

Martin T

Fra : Brian P.

Dato : 08-06-05 01:12

Hej Martin

Jeg har selv samme planer igang.

Projektet er en CZ550 Magnumlås i cal. .416 Rigby,
hvorpå jeg vil montere en .338 Lothar Walther Match pibe

Du kan evt. skrive til mig hvis du har interesse i projektet.
Det kunne jo være at det var billigere at købe ind til 2 på en gang.

min mail rex(Snabel A)z28(punktum)dk

Mvh

Rex