Att.: Thomas Krath - 4x4 rullefelt.
Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 19:14

Hej Thomas.

Var der ikke noget med at du manglede et 4x4 rullefelt?
http://www.vae.dk/

Fra : Thomas

Dato : 20-05-05 19:16

> Var der ikke noget med at du manglede et 4x4 rullefelt?
> http://www.vae.dk/

Nej, jeg har været på deres felt september måned sidste år ;)

--
Thomas Krath

Fra : Mogens

Dato : 20-05-05 21:15

On Fri, 20 May 2005 20:16:00 +0200, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

> [...]

Træerne vokser næsten ind i himlen, kan man læse på siden:

Effekt efter ombygning:
315,1 hk @ 6891rpm
368,4 nm @4948rpm
og max boost på 1,2bar!
"efter bilen havde kørt en 2 måneder , lavede vi en efter justering af
unichippen, og bilen går over 18Km/L ved pæn kørsel, og den laver pt.
325hk"

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-05-05 21:33

> Træerne vokser næsten ind i himlen, kan man læse på siden:

Hvad er det for en sort Cossie, der holder der til venstre..?

http://www.vae.dk/typo3temp/4066346873.jpg

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 20-05-05 22:24

> Hvad er det for en sort Cossie, der holder der til venstre..?
>
> http://www.vae.dk/typo3temp/4066346873.jpg

Det er en wannabee 2,0 DOHC Sierra m. kompressor. Jeg synes de er useriøse
m. de unichips der, men deres rullefelt er fint nok til at måle effekt og
CO.

--
Thomas Krath