Pudsning på maling
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 20-05-05 16:20

Hej

Jeg vil foretage lidt reperations pudsning af en væg, størstedelen af
væggen er ok. Men der er dele hvor pudset er gået af, og dele hvor
pudset er gået af og man så har malet. Jeg har tænkt mig at tage
chancen og prøve at pudse på de malede dele, er der nogen tip til
hvordan man kunne få held med sådan et projekt.

Mads

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 20-05-05 21:47

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ville selvfølgelig vaske det grundigt ned. Derefter ville jeg forsøge
med en form for forankringsgrunder. Hør evt dit lokale byggemarked.

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 20-05-05 22:14

Hej

Tak for tippet. Kan det passe at der er nogen der bruger LIP som
forankringsgrunder?

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 21-05-05 23:44

> Hej
>
> Tak for tippet. Kan det passe at der er nogen der bruger LIP som
> forankringsgrunder?

Det virker fint, en tynd blanding der smøres på med pensel.

/Carsten

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 22-05-05 11:24

Hej

Det lyder godt, har du prøvet det på noget som er malet?
Skal det så være tørt inden man ligger næste lag puds på, eller
skal der arbejdes vådt i vådt?

Mads