Kan Det Virkelig Passe? Falken i Star Wars~
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 20-05-05 13:08

Jeg syntes godt nok jeg så Falken i starten af Star Wars Episode 3?
Andre der har lagt mærke til dette...? Det er lige kort, man ser den vist
ved senatet eller deromkring.
Tror den er "parkeret" ved hangaren...

Nogle bud.. Eller er jeg ved at blive sindssyg...

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-05-05 14:07

"Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> wrote in

> Jeg syntes godt nok jeg så Falken i starten af Star Wars Episode 3?
> Andre der har lagt mærke til dette...? Det er lige kort, man ser den
> vist ved senatet eller deromkring.
> Tror den er "parkeret" ved hangaren...

Den er god nok - der er en YT-1300 ved nederste platform.

> Nogle bud.. Eller er jeg ved at blive sindssyg...

naahh.. ;)

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 20-05-05 16:13

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den er god nok - der er en YT-1300 ved nederste platform.

Sejt... Er falken et "almindeligt" skib i filmene... Eller er det, det samme
man får kendskab til senere?

> naahh.. ;)

Fedt at se filmen igår... Nogle var klædt ud, men ellers bare fyldt sal og
folk var i høj stemning.

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 20-05-05 17:42

> [...]

> "Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sejt... Er falken et "almindeligt" skib i filmene... Eller er det, det samme

Falken er Han Solos skib, og det er ikke med, men ligesom i 2'eren er
der nogle fly af samme type med, nemlig som der blev nævnt, en YT-1300.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 20-05-05 17:13

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> wrote in

> Den er god nok - der er en YT-1300 ved nederste platform.

Bekræftet herfra også. Men nok næppe MF...

Til gengæld fangede jeg ikke GL's cameo?

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 20-05-05 17:42

> Til gengæld fangede jeg ikke GL's cameo?

Den fangede jeg også først anden gang:D

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Taba

Dato : 21-05-05 09:36

> Den fangede jeg også først anden gang:D

Hvor "popper" han op henne? Synes ikke jeg lige så det heller....

/Taba

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 21-05-05 10:56

Taba <som.om.jeg.er.dum@en.spammers.d¯d> wrote:

> Hvor "popper" han op henne? Synes ikke jeg lige så det heller....
>
> /Taba

Det er da Palpatine vil mødes med Anakin. Man ser Anakin løbe gennem
forhalen og ind til palpatine som sidder i operaen. Lucas står ude til
venstre og snakker. Han er blå i hovedet.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-05 03:05

Nick Bødker Holmberg wrote:

> Det er da Palpatine vil mødes med Anakin. Man ser Anakin løbe gennem
> forhalen og ind til palpatine som sidder i operaen. Lucas står ude til
> venstre og snakker. Han er blå i hovedet.

Er han ved at forklare en statist hvorfor hans sidste tre film er så
dårlige?

/David

Fra : the LU

Dato : 22-05-05 16:47

> Er han ved at forklare en statist hvorfor hans sidste tre film er så
> dårlige?

Tjah, den statist han taler med er faktisk hans datter, så hun var nok klar
over det i forvejen, hvis det var tilfældet.

/Tobias