Sørme billigt :-)
Fra : Basil

Dato : 20-05-05 12:30

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1

Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
refærdigøre prisen :lol:
Kai

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-05-05 12:40

Basil wrote:
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
>
> Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
> refærdigøre prisen :lol:

Det er dig der er galt på den, det er en ret speciel bil.

<http://www.gtturbo.org/>

<http://www.automobile-sportive.com/guide/renault/r5gtt.php>

Mvh
Roberto

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 20-05-05 12:43

Basil wrote:
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
>
> Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
> refærdigøre prisen :lol:
> Kai

Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
en helt vild pris.

/Jan

Fra : Basil

Dato : 20-05-05 12:59

Jan Mikkelsen wrote:

> Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
> en helt vild pris.
>
> /Jan

En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
for.
Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
specielt ved den ?
Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
Kai

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-05-05 13:02

Basil wrote:

> En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
> for.
> Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
> specielt ved den ?

Det er en Rally klassiker.

> Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.

Så lad være med at købe den!

Mvh
Roberto

Fra : Basil

Dato : 20-05-05 13:04

Roberto Saldo wrote:

> Det er en Rally klassiker.

> Så lad være med at købe den!
>

> Mvh
> Roberto

Det havde jeg heller ikke tænkt mig
Jeg faldt nærmest bare over den, og tænkte at der sikkert var nogen herinde
der kunne forklare sammenhængen.
Takker
Kai

Fra : Kim Poulsen

Dato : 20-05-05 13:14

> Det havde jeg heller ikke tænkt mig
> Jeg faldt nærmest bare over den, og tænkte at der sikkert var nogen
> [...]

Måske det har lidt at gøre med det er en r5 turbo? ikke ligefrem en standard
r5'er

og nok ikke dem der er flest af tilbage.

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 20-05-05 13:23

Kim Poulsen wrote:
>>> Mvh

> Måske det har lidt at gøre med det er en r5 turbo? ikke ligefrem en
> standard r5'er
>
> og nok ikke dem der er flest af tilbage.

Der er ikke lavet ret mange små biler med turbo(Fabriks lavet) R5 turbo og
fiat uno turbo, og det er ikke så tit at man ser dem.
--
Madsen

Fra : Ham Selv

Dato : 20-05-05 13:18

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> specielt ved den ?
> Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.

Det er en GTer .... Det specielle ved den er hvist de 500kg i vægt og de
150HK til at drive den frem med i std. trim .. Mindes jeg da
Alt i alt en extrem sjov bil der æder golf GTI til morgenmad

OZ3BTO

Fra : Madsen

Dato : 20-05-05 13:26

Ham Selv wrote:
> [...]
> og de 150HK til at drive den frem med i std. trim .. Mindes jeg da
> Alt i alt en extrem sjov bil der æder golf GTI til morgenmad

Ja og BMW til midag
--
Madsen

Fra : Brian

Dato : 20-05-05 14:18

Hejsa!

Ham Selv skrev:

> Det er en GTer .... Det specielle ved den er hvist de 500kg i vægt
> og de 150HK til at drive den frem med i std. trim .. Mindes jeg da
> Alt i alt en extrem sjov bil der æder golf GTI til morgenmad

Det skal da vist være en plastik GTI så

I standard trim smider sådan en 5'er med turbo små 116 hypper og vejer
lige en træsko over 800 Kg. 0-100km/t er den små 8 sekunder om - så
imponerende er de tal heller ikke - men det er i en standard bil!

Jeg har en fætter i Tyskland der havde sådan en stående sidst jeg var
dernede - dog ikke i så fin stand som den på bilbasen.
Det fede ved den, er at den er virkelig "skræmmende" at køre - på den fede
måde

Folk der har prøvet en Uno Turbo kender nok følelsen - 5'eren føles bare
endnu mere intens.

/Brian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-05-05 14:47

Hej!

Brian wrote:
> Folk der har prøvet en Uno Turbo kender nok følelsen - 5'eren føles bare
> endnu mere intens.

Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl, ikke?

Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 16:10

> [...]
> ikke?
>
> Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/

Fat nu at det garanteret er hans egen bil (Kai/Basil) - tillykke Kai, du har
nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe. Smart.
Mvh/Lars

Fra : Basil

Dato : 20-05-05 16:37

F O L wrote:
> [...]
har
> nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe. Smart.

Det kunne det godt ligne, men det er det ikke.
Jeg gider ikke køre gamle biler, det er jeg blevet for gammel til.
Suzuki Liana er min foretrukne øse, spritny da jeg købte den.
Kai

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-05-05 08:14

F O L wrote:

> Fat nu at det garanteret er hans egen bil (Kai/Basil) - tillykke Kai,
> du har nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe.
> Smart.

Ja det kan man tydeligt se, med alt den "positive" omtale han har givet den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Basil

Dato : 21-05-05 10:17

Per Beer Hansen wrote:

> Ja det kan man tydeligt se, med alt den "positive" omtale han har givet
den

Ja, for mig er gamle biler = gamle biler.
Jeg bruger biler til transport af ting og mennesker, og har ellers mistet
interessen for dem som 1:1 biler.
Det er allesammen bare masseproducerede ting på linie med dejskrabere eller
videomaskiner, og biler efter ca. 1970 med sjæl findes ikke IMHO.
1:24 biler er en helt anden historie, men sjældent at jeg gider bygge og
køre med noget der ikke mindst er lavet efter en model der er 30+ år gammel.
Kai

Fra : Thomas

Dato : 21-05-05 10:33

> Ja, for mig er gamle biler = gamle biler.
> Jeg bruger biler til transport af ting og mennesker, og har ellers
> mistet interessen for dem som 1:1 biler.

Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
--
Thomas Krath

Fra : Basil

Dato : 21-05-05 10:50

Thomas wrote:

> Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?

Corolla KE20
Corolla KE36
Capri
Taunus
Punto GT Turbo
Alfa 33 med fuld Brian pakke
106 Rally 1,6
Saxo VTS
Suzuki Swift og Liana

De 2 italienere har jeg ikke ejet, men har kørt i den gennem længere tid.

Kai

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-05 17:13

> Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?

Det er altså mandens bil, du taler om - så små slag nu..

/Jan W Nielsen

Fra : Basil

Dato : 21-05-05 19:43

Jan W Nielsen wrote:

> Det er altså mandens bil, du taler om - så små slag nu..
>
> /Jan W Nielsen

Det går nok, jeg griner nok mest.
Jeg tror jeg er 5-15 år ældre end ham, hans meninger er i hvert fald lidt
drengede
Kai

Fra : Thomas

Dato : 21-05-05 20:57

> Det går nok, jeg griner nok mest.
> Jeg tror jeg er 5-15 år ældre end ham, hans meninger er i hvert fald
> lidt drengede

Jeg finder det meget useriøst af Kai at oprette og "svine" en mands
salgsannonce til, når man overhovedet ikke har noget grundlag for at skrive
som Kai gør. Så kan man vel godt holde til at få lidt igen?

--
Thomas Krath

Fra : Basil

Dato : 21-05-05 21:32

Thomas wrote:

> [...]
skrive
> som Kai gør. Så kan man vel godt holde til at få lidt igen?

Ork ja, bare kom med det.
Kai

Fra : Brian

Dato : 20-05-05 18:46

Hejsa!

Kim Voss Schrader skrev:

> Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl,
> ikke?

Jeg turde ikke køre den bare nær grænsen, men der er da hverken ESP, ABS
eller andet tøse tingen-tangel

> Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/

Min fætter gav den en ordentlig spand kul. Han bor i et meget bakket område
ude på bøhlandet - der hvor der stadig findes malkepiger
Det var dælme intest at blæse rundt i den! Det gik ikke helvedes stærkt, men
det er altså en bette meget direkte bil
En Uno virker som en Mercedes sammenlignet med en 5'er.

/Brian

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-05-05 09:25

Kim Voss Schrader wrote:

> Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl, ikke?
>
> Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/

Mon ikke du forveksler den med den centermotoriserede R5Turbo?
Renault lavede to udgaver: En rendyrket rallyvogn med motor i
stedet for bagsæder, baghjulstræk, kæmpe turbo og kæmpe
turbotøven, ca. 200 hk (i civil) og nogle efter sigende ganske
giftige køreegenskaber. Den anden 5 Turbo var sådan en som vist på
bilbasen, en normal 5'er med bagsæder, motoren foran og ca. 120
turbohk. Mon ikke sidstnævnte kører ca. som en alm. 5'er, blot
lidt hurtigere?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Basil

Dato : 22-05-05 16:07

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> bilbasen, en normal 5'er med bagsæder, motoren foran og ca. 120
> turbohk. Mon ikke sidstnævnte kører ca. som en alm. 5'er, blot

Det er også mit bud.
Det er derfor jeg ikke forstår prisen.
Hvis det var den centermotoriserede model, så forstår jeg det, men ville
ikke give det for den, da jeg stadig ser det som en gammel bil, men det
ville retfærdigøre det lidt mere, da centermotormodellen trods alt er en
speciel bil.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 16:02

> [...]
> specielt ved den ?
> Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.

De andre har nok heller ikke fået renoveret motor ved et velrenommeret
firma.
www.vege.nl + www.vege.se + www.vege.info

Og den lyder jo umiddelbart til at være i meget god stand.
Den er jo nok lidt en liebhaver bil sådan en.
Så for den rigtige person ville den nok være prisen værd - det er så bare
ikke dig.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Basil

Dato : 20-05-05 20:05

http://mobile.de/SID7G7Hf4AKlD3hdPOofb4LjA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1116612339A1LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C141B20C143%81N-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E20700EturboCPKWETURBOHinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=141&id=11111111165814491&

> Se det er vogntøj :)
>
> Og prisen er vist også lidt vild...
>
> Mvh
>
> Jan V

Ja, fy for den da.
35k E-penge for sådan en lille æske.
Mon ikke man kunne få en original AC Cobra for samme sum ?
Kai

Fra : PMH

Dato : 20-05-05 22:15

> Ja, fy for den da.
> 35k E-penge for sådan en lille æske.
> Mon ikke man kunne få en original AC Cobra for samme sum ?
> Kai

Jo.. eller du kunne få endnu en røvkedelig Suzuki Liana...!!!

Hvis jeg skulle vælge imellem en ny Liana, og en 86'
Renault 5 GT Turbo..
Så valgte jeg helt klart R5'eren.. Den har stadig sjæl,
noget din Liana aldrig vil få....

Mvh
PMH

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Basil

Dato : 20-05-05 22:20

PMH wrote:
> [...]
>
> Hvis jeg skulle vælge imellem en ny Liana, og en 86'
> Renault 5 GT Turbo..
> Så valgte jeg helt klart R5'eren.. Den har stadig sjæl,

Men min Liana lever mere end rigeligt op til de krav jeg har til en bil i
dag, blandt andet starter den hver dag, og kæresten kan finde ud af den :D
En 20 år gammel fransk bil er sikkert ikke egnet til mine behov, og sjæl i
biler er ikke noget jeg kan bruge til noget, det bringer mig ikke bedre
eller mere pålideligt frem LOL
.....men vandt jeg big-time i Lotto, ville jeg gå langt for at finde en Ac
Cobra replika der kan indsregistreres på danske plader, som min bil nr. 2.
Kai

Fra : PMH

Dato : 20-05-05 22:34

> [...]
> biler er ikke noget jeg kan bruge til noget, det bringer mig ikke bedre

Enhver sin smag...

Men det må da være dejligt, at når man forlader bilen på en
parkeringsplads, vender man sig lige om for at se bilen igen,
og med et smil glæder sig til at komme tilbage og køre den igen.

Med en Liana ville jeg nok håbe at den var væk når jeg
kom tilbage...
Men det er der nok ikke så store chancer for )

PMH

Fra : Basil

Dato : 20-05-05 22:40

PMH wrote:
> [...]
>
> Med en Liana ville jeg nok håbe at den var væk når jeg
> kom tilbage...
> Men det er der nok ikke så store chancer for )

Det er en af de fede ting ved den, man kan sove roligt LOL
Når jeg forlader bilen, så kigger eller tænker jeg ikke på den før jeg
hopper ind i den igen, skønt.
Kai

Fra : PMH

Dato : 20-05-05 22:47

> Det er en af de fede ting ved den, man kan sove roligt LOL

Er du helt sikker på at der ikke er mareridt ?? *lol*

> Når jeg forlader bilen, så kigger eller tænker jeg ikke på den før jeg
> hopper ind i den igen, skønt.
> Kai

Af frygt for mareridt eller..?? )

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 23-05-05 06:58

PMH wrote:

> Med en Liana ville jeg nok håbe at den var væk når jeg
> kom tilbage...
> Men det er der nok ikke så store chancer for )

LOL .. lige mine ord

/Jan

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 21-05-05 11:58

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis jeg skulle vælge imellem en ny Liana, og en 86'
> Renault 5 GT Turbo..
> Så valgte jeg helt klart R5'eren.. Den har stadig sjæl,

Jeg er enig i at en bil med sjæl giver meget mere glæde.

Havde selv en Renault 5 GTS som første bil og den var bare super selvom den
havde nogen skavanker.

Min nuværende Clio RSI er sgu bare et køretøj, overhovet ikke samme sjæl som
5eren. også selvom clio'en selvfølgelig er sjovere at køre med sine ekstra
HK.

---

Jan V

Fra : Lars B

Dato : 21-05-05 09:30

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://mobile.de/SID7G7Hf4AKlD3hdPOofb4LjA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1116612339A1LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C141B20C143%81N-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E20700EturboCPKWETURBOHinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=141&id=11111111165814491&

Det er satme også en superekstrem bil. Jeg er næsten lige så skrækslagen for
den, som jeg er for en prøvetur på den nye Suzuki GSXR1000 :(
Ejj, hvor ville jeg gerne have en tur i den bil.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-05-05 09:12

Jan Vilhelmsen wrote:

> Se det er vogntøj :)

Jep, det er sgu en lækkerbisken..

> Og prisen er vist også lidt vild...

Det er vel okay for en bil der kun er blevet kørt af en gammel
dame 2 gange om året, til og fra sommerhuset...

--
Hygge..
Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-05-05 15:14

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Jep, det er sgu en lækkerbisken..

> Det er vel okay for en bil der kun er blevet kørt af en gammel
> dame 2 gange om året, til og fra sommerhuset...

Bilen og den ældre dame er hjemmehørende i tyskland.
Sommerhuset kunne jo ligge i det sydlige.
Feks. Portugal eller syd Italien.
Så er der jo basis for mindst 2 vilde ture om året

Ok, det ER sukkertøj

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC