hjælp til kickstartertandhjul!!
Fra : jacob

Dato : 20-05-05 12:14

Hej NG.

hvordan skifter man det halv-runde tandhjul som sidder på kickstarterakslen
på en speedfigth? Og evt hvad der kan være galt når elstarteren bare siger
klik, der er nyt batteri på??

MVH Jacob

Fra : Hekto

Dato : 20-05-05 13:51

In article <428dc691$0$661$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
jjo@stofanet.dk says...
> hvordan skifter man det halv-runde tandhjul som sidder på kickstarterakslen
> på en speedfigth? Og evt hvad der kan være galt når elstarteren bare siger
> klik, der er nyt batteri på??

Øøøøøh ... tager det ud og sætter et nyt i???

Af med sideskjoldet og afmonter kickstart-armen ... og du står stort
set med det i hånden!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : jacob

Dato : 20-05-05 16:39

jojo, men der sidder jo en fjeder...... som ikke ser let ud!!!
MVH Jacob

Fra : C.C

Dato : 21-05-05 07:35

Det er faktisk som Hekto siger. Hvis du har hvad jeg vil kalde "fotosyn" så
skal fjederen jo bare sidde som den gør, inden du starter. Den er ikke så
hård som du tror.

Mvh

C.C
Speedfight 2 LCE ejer