TandremsQuiz
Fra : Per Wildau

Dato : 20-05-05 11:43

Nu har jeg fundet ud af det

/Nu er det en TandremsQuiz!/

/Hvem kommer tættest på at svare på nedenstående??:/

P3R

En af mine vennner har en VW Polo 1000cc, sådan en her:

http://www.addel.hu/apro/photo/80878.jpg

Æhh, hvad hedder sådan én??
Hvilken årgang er det lige det er??

Nåå, forleden da de var på en længere køretur og da de kørte på motorvejen
døde motoren.

Som jeg sagde til min kone: "Jeg håber sgu ikke at det er tandremmen, så
venter der en regning..."

Er der nogen som ved hvad der sker med sådan en Polo 1000cc, når tandremmen
går .....??

Og hvad det koster??

Man tror ikke sine egne ører, når han har kørt 190k på samme rem og siger:
"Jeg vidste sgu ikke at sådan en har en tandrem!"

Fra : Madsen

Dato : 20-05-05 12:25

Per Wildau wrote:
> [...]
>
> Man tror ikke sine egne ører, når han har kørt 190k på samme rem og
> siger: "Jeg vidste sgu ikke at sådan en har en tandrem!"

190K uden et service eftersyn? sådan en troer jeg også jeg vil ha( den er
jo billig i drift)
--
Madsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-05-05 12:27

Madsen wrote:

> 190K uden et service eftersyn? sådan en troer jeg også jeg vil ha( den er
> jo billig i drift)

Ville ikke røre den med et 2m kosteskaft!

Mvh
Roberto

Fra : Madsen

Dato : 20-05-05 13:13

Roberto Saldo wrote:

> Ville ikke røre den med et 2m kosteskaft!

Måske men prøv at find nogen bil der kan køre så langt mellem service
eftersyn
--
Madsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-05-05 14:17

> /Hvem kommer tættest på at svare på nedenstående??:/

Undertegnede..?

> http://www.addel.hu/apro/photo/80878.jpg

Fy for pokker - sikke en grimmert..

> Æhh, hvad hedder sådan én??

Det er en Volkswagen Polo 6N1.

> Hvilken årgang er det lige det er??

Årgang 1996 - eller tilsvarende.

> Er der nogen som ved hvad der sker med sådan en Polo 1000cc, når
> tandremmen
> går .....??

Så får den hjerteproblemer.

> Og hvad det koster??

På et rigtigt VW-værksted koster det nok 8-10.000 koner, for den har nok
flækket topstykket.

> Man tror ikke sine egne ører, når han har kørt 190k på samme rem og siger:
> "Jeg vidste sgu ikke at sådan en har en tandrem!"

Nej - man må tage sig til hovedet.

/Jan W Nielsen

Fra : Per Wildau

Dato : 20-05-05 15:39

"Jan W Nielsen" sprak:

> Undertegnede..?

> Fy for pokker - sikke en grimmert..

Under alle omstændigheder en så kedelig bil at den burde have et meget nemt
navn.

> Det er en Volkswagen Polo 6N1.

Ok, det har du vist ret i:

http://images.google.dk/images?q=Volkswagen+Polo+6N1&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

> Årgang 1996 - eller tilsvarende.

Ok.

> Så får den hjerteproblemer.

Så du tror det er en "interference engine"? - som det hedder på engesk når
stempler og ventiler kan kollidere??

P3R

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-05-05 17:12

> Undertegnede..?

Hvad har jeg vundet..?

/Jan W Nielsen

Fra : Per Wildau

Dato : 22-05-05 08:02

> Hvad har jeg vundet..?

Talte med dem i går.
Konen siger, at det koster 12k, manden at det koster 10k.
Så ville jeg ikke lige dreje kniven mere i såret

Stemplerne har tilsyneladende ikke taget skade, men topstykke og ventiler
skal skiftes.

Tillykke du har vundet et link til en anden smart chauffør.

http://www.jokaroo.com/funnyvideos/carsurfing.html

P3R

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-05-05 08:30

> Konen siger, at det koster 12k, manden at det koster 10k.
> Så ville jeg ikke lige dreje kniven mere i såret

Av - endnu en grimmert..

Prøv lige at sig til dem, at de skal finde et lille værksted - og at de
generelt skal indhente nogle tilbud....såfremt de da ikke bare har sat den
første den bedste igang med arbejdet.

> Stemplerne har tilsyneladende ikke taget skade, men topstykke og ventiler
> skal skiftes.

Forventeligt.

> Tillykke du har vundet et link til en anden smart chauffør.
> http://www.jokaroo.com/funnyvideos/carsurfing.html

Ha-ha... Jeg har godt set filmen før - det er ikke for smart.. Godt han ikke
kommer ind under bilen ene baghjul til sidst..

/Jan W Nielsen