Hvem er kunstneren
Fra : Andreas Hansen

Dato : 20-05-05 11:35

Jeg faldt lige over denne reklame fra Blaupunkt og er helt vild med
musikken.

http://www.big-boys.com/articles/speakers.html

Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvem der har lavet nummeret og evt.
hvad nummeret hedder?

Jeg ville sætte meget stor pris på hvis I kan hjælpe mig.

Lige en sidste advarsel. Reklamen kan virke stødende på yngre tøjdyr... ;)

MVH

Andreas Hansen | Groggy

Fra : bettersexinc

Dato : 20-05-05 17:22

> Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvem der har lavet nummeret og
> evt. hvad nummeret hedder?

Det er besvaret andetsteds her i gruppen..

bsi

Fra : Groggy

Dato : 20-05-05 19:20

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse

> Det er besvaret andetsteds her i gruppen..

Du kan ikke fortælle hvor? Jeg har lige kigget de indlæg igennem. som ligger
på den server, jeg benytter. Og jeg kunne ikke finde noget om den reklame...

MVH

Andreas Hansen | Groggy

Fra : bettersexinc

Dato : 20-05-05 19:59

10.05.05
John Sahl wrote:
> http://www.cartoonland.de/archiv/blaupunkt-the-advantage-in-your-car/

Nåh, det lader til at der kun er lavet de 15 sekunder som reklamen
varer.
( Blaupunkt - Pimp My Ride )

mvh bsi