Så kører biltyve også diesel... *LOL*
Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 08:40

Rambuktyve i vild biljagt

To mænd kørte galt, da de i nat forsøgte at stikke af fra
politiet efter rambuktyveri i Århus

Mikkel Selin - 7:19 - 20. maj. 2005

To mænd i elefanthuer begik kort før midnat natten til fredag et
rambuktyveri i det nyåbnede Århus Maskincenter, hvor de forsynede sig med de
dyreste haveredskaber.

Med politipatruljer fra Århus og Randers i hælene flygtede
mændene bagefter i en rød Audi Stationcar i retning mod Hadsten.

Nord for Hadsten kørte mændene galt og blev hurtigt indhentet af
politiets hunde, da de forsøgte at fortsætte flugten til fods over markerne.

De to mænd blev bragt til afhøring på Århus Politigård.

Kørte gennem fire døre
Århus Maskincenter har kun været åben en måned og ejerne
fortæller til Localeyes.tv, at gerningsmændene må have vidst hvad de gik
efter, idet der var
kun stjålet de dyreste busk-ryddere og motorsave.

Ved rambuk-indbruddet havde tyvene brudt sig vej gennem en
hoveddør, en branddør, en glasdør samt et jerngitter.

Fra : Psypher

Dato : 20-05-05 09:53

Jeg er nok blind men hvor står der lige at de køre diesel?

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 10:11

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

| Jeg er nok blind men hvor står der lige at de køre diesel?

Se videoen :).

Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 10:06

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

Du skal vist have stillet dit ur.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 20-05-05 10:01

"Henrik B." skrev i en meddelelse:

> Du skal vist have stillet dit ur.

Det skal du vist også

/Mark.

Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 10:02

> Jeg er nok blind men hvor står der lige at de køre diesel?

Se den tilhørende video.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 20-05-05 10:00

"Psypher" skrev i en meddelelse:

> Jeg er nok blind men hvor står der lige at de køre diesel?

Klik på linket til videoen

/Mark.

Fra : Kim

Dato : 20-05-05 13:28

> [...]
>
> Ved rambuk-indbruddet havde tyvene brudt sig vej gennem en
> hoveddør, en branddør, en glasdør samt et jerngitter.

Den Audi TDI må ha været lige lovlig voldsom for dem
Kim