Unge kører bare bedre bil...
Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 08:29

....eller rettere, det tror de ihvertfald:
http://www.politi.dk/Aarhus/da/lokalnyt/Nyheder/fartdjaevel_190505.htm

Fra : Thomas H.

Dato : 20-05-05 09:34

> ...eller rettere, det tror de ihvertfald:
> http://www.politi.dk/Aarhus/da/lokalnyt/Nyheder/fartdjaevel_190505.htm

Skete der da noget? Så må han da have kørt godt.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 20-05-05 11:11

> ...eller rettere, det tror de ihvertfald:
> http://www.politi.dk/Aarhus/da/lokalnyt/Nyheder/fartdjaevel_190505.htm

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

[klip fra avisen]
Udover en stor bøde kan han se frem til at få et kørselsforbud eller en
ubetinget frakendelse af kørekortet.

-----

Så kan han lære det!!!! eller ja -- det kan han jo så ikke, når han ikke må
køre mere.

Jesper

Fra : Ham Selv

Dato : 20-05-05 12:44

> ...eller rettere, det tror de ihvertfald:
> http://www.politi.dk/Aarhus/da/lokalnyt/Nyheder/fartdjaevel_190505.htm

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Ja nu står der jo ikke noget om de 85 andre hvor over 50% sikkert bvar
over 35 ... Ergo det er ikke kun de unge der køre råddenmt .. kan finde
mange exempler .. bla. med ældre og sprit kørsel ....

OZ3BTO

Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 13:22

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse

> Ja nu står der jo ikke noget om de 85 andre hvor over 50% sikkert bvar
> over 35 ...

Det var de sikkert, men der var garanteret ingen af dem der hverken kørte 2
eller 3 gange det tilladte...

> Ergo det er ikke kun de unge der køre råddenmt .. kan finde

Nej, men oftest er det.

> mange exempler .. bla. med ældre og sprit kørsel ....

Ja, som ham den 20-årige der blev anholdt for sprit igår, hér i Århus.

Fra : Ham Selv

Dato : 20-05-05 19:04

> [...]
>
> Ja, som ham den 20-årige der blev anholdt for sprit igår, hér i Århus.

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

på mindre som en uge har der været 4 sprittere her i vorbasse .. yngste
var en årgang 1952 .... ikke helt unge mere vil jeg da sige ...

OZ3BTO

Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 19:18

> på mindre som en uge har der været 4 sprittere her i vorbasse ..
> yngste
> var en årgang 1952 .... ikke helt unge mere vil jeg da sige ...

Det hænger vel også sammen med at de unge forlader byen.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-05-05 20:14

> [...]
> over 35 ... Ergo det er ikke kun de unge der køre råddenmt .. kan finde
> mange exempler .. bla. med ældre og sprit kørsel ....

Hva' er det lige du vil med dette indlæg ???? Udover at retfærdiggøre de
unge, hvilket ikke krones med held, blot ved at mistænkeliggøre en anden
gruppe billister.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg