firma der transportere en bil fra tyskland~
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 08:13

Er der en der kender et sådan, hvis man nu ikke selv gider at køre derned og
hente en bil.. ??

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 20-05-05 08:14

Juel wrote:
> Er der en der kender et sådan, hvis man nu ikke selv gider at køre
> derned og hente en bil.. ??

Smid mig en mail eller giv mig et kald på 21912130, jeg kender
en der kan hjælpe.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 08:27

> Smid mig en mail

Er hermed gjort

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 20-05-05 18:33

Jeg bruger ham her: www.rv-autoimport.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-05-05 18:46

Juel wrote:
> Er der en der kender et sådan, hvis man nu ikke selv gider at køre
> derned og hente en bil.. ??

Da vi hentede en til min far, brugte vi
http://www.thistedautotransport.dk/index2.asp.

Det kostede 3.500 kr. inkl. alt fra sydØST tyskland til Århus...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Harley Jensen

Dato : 21-05-05 18:30

Juel wrote:
> Er der en der kender et sådan, hvis man nu ikke selv gider at køre derned og
> hente en bil.. ??
>
> Mvh
> Morten

Der er jo altid Støvring Autotransport. Han henter alligevel biler til
de fleste forhandlere i Nordjylland. Råb lige op hvis jeg skal finde
nummeret frem.

Harley Jensen