Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HI8 Kamera Lånes/Lejes
Fra : Thomas

Dato : 20-05-05 00:02

Hejsa

Jeg har for nylig fået DVD recorder. Og nu er jeg begyndt at
kopiere nogen gamle hjemmevideo-optagelser over på DVD.

Men - Jeg har ÉT stk. HI8 bånd, som jeg ikke kan optage over,
af den simple grund, at jeg ikke har et kamera, eller en afspiller,
der kan afspille HI8...

Så nu vil jeg høre om nogen herinde, kunne finde på at låne eller
leje et kamera ud, i nogen få timer, så jeg kan få det bånd overspillet.

Jeg bor i 9700 Brønderslev - Og du skal naturligvis helst bo i nærheden.

Mvh. Thomas

Fra : Martin

Dato : 20-05-05 07:53

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> leje et kamera ud, i nogen få timer, så jeg kan få det bånd overspillet.
>
> Jeg bor i 9700 Brønderslev - Og du skal naturligvis helst bo i nærheden.

Digital8 kamerarer burde kunne afspille dit bånd - det gør udbuddet lidt
større.

Hvis det ikke lykkes at finde et kamera, kan du jo købe et i en af de
butikker, som har 14 dages returret.

/Martin

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 20-05-05 08:23

> [...]
> leje et kamera ud, i nogen få timer, så jeg kan få det bånd overspillet.
>
> Jeg bor i 9700 Brønderslev - Og du skal naturligvis helst bo i nærheden.

Hej Thomas

Mon ikke vi nok skulle kunne finde ud af det overspillet.

M.V.H.....Benny..
Som hedder isfugl på hotmail