timestyringssoftware?
Fra : B. Jacobsen

Dato : 03-12-00 17:53

Jeg kunne godt bruge et værktøj til timestyring. Gerne med mulighed for
tilføjning af kommentarer/korrektur der løbende kommer til en given opgave.
Er der nogen der har erfaring med den slags. Og til en overkommelig penge?
Kan man lave den slags i Concorde Light?
Kh
Bjørn Smalbro

Fra : Charlotte

Dato : 04-12-00 09:20

Prøv at downloade PlanYLpro, som du kan finde her:

http://regnskabsprogrammer.homepage.dk

/Charlotte