OBD software til PDA
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 19-05-05 22:17

Hej

Jeg så for lange siden en hjemmeside (vist nok på dansk) hvor man havde
noget software til fejludlæsning via OBD-II stikket via en PDA. De arbejdede
endda på en Bluetooth løsning, så man kunne udlæse trådløst.

Den gang havde jeg kun en Golf 2 og inden PDA, så jeg gemte ikke URL´en.

Nu har jeg fået mig en Passat TDi model ´99 og en PDA HP rx3715, så nu kunne
det være sjovt.

Jeg kan finde lidt info til PC

http://www.netech.dk/vagcom/
http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/
http://home6.inet.tele.dk/moppe/obd2.html

, men ikke til PDA.

Generelt ville jeg også gerne have noget mere generelt OBD software, så man
kunne udlæse andre biler end VAG´s

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Flemming

Dato : 19-05-05 22:30

Ole Frederiksen wrote:
> [...]
> URL´en.
> Nu har jeg fået mig en Passat TDi model ´99 og en PDA HP rx3715, så

Det var dem der der havde noget til en palm pilot:

http://www.netech.dk/pda/

--
Mvh. Flemming

Fra : Mogens

Dato : 19-05-05 22:26

Jeg har haft fat i dem her: www.netech.dk/pda

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 19-05-05 22:47

Tal for hurtigt svar. Det var lige den side jeg kunne huske.

Hilsen Ole Frederiksen