Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto til dvd-afspiller
Fra : Steen

Dato : 19-05-05 22:11

Hej, findes der et program så jeg kan se mine billeder på fjernsynet i
stedet for på computer og papir?

Jeg vil gerne have lavet det sådan at der kommer en menu for hver måned
eller flere menuer.

Jeg har prøvet at lave det i Nero, men der kan man kun lave en menu og kun
med 99 billeder.

Jeg håber der er nogen der kender et program som kan.

Jeg bruger Windows.

Hilsen

Steen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-05-05 22:19

On Thu, 19 May 2005 23:10:47 +0200, Steen <steengod@Jhotmail.com>
wrote:

> [...]
>med 99 billeder.
>
>Jeg håber der er nogen der kender et program som kan.

ProShow Gold fra http://www.photodex.com/

Det skulle kunne klare det, der findes en 30 dages trial version.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-05-05 08:20

Tommy Jensen wrote:

> ProShow Gold fra http://www.photodex.com/

Måske er det mig, der har overset noget, men Proshow Gold kan IKKE det, der
efterspørges her, hvis jeg har foprstået det rigtigt. Man kan lave et show
af billeder og man kan lave en menu, så man har flere shows på samme skive -
men med mindre man laver et show til hver eneste billede, så kan man ikke
vise billederne et af gangen, da alle billederne i et show nærmest er at
betragte som en lang film, man kan spole frem og tilbage i, men ikke bruge
nærmest som et lysbilledapparat.
Jeg er selv meget begejstret for Proshow Gold, men jeg opfatter det mere som
om der efterspørges et albumprogram - og sådan et kunne jeg også godt selv
tænke mig.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : lookaaly@yahoo.com

Dato : 20-05-05 03:16

Another program choice is Photo2DVD Studio. A trial is available from
http://www.photo-to-dvd.com

Fra : LIV

Dato : 21-05-05 13:38

Steen wrote:
> Hej, findes der et program så jeg kan se mine billeder på fjernsynet i
> stedet for på computer og papir?

Ulead DVD PictureShow 2
er nemt og godt