Lotus Omega - Ups! Dét koster vist en bøde~
Fra : Henrik B.

Dato : 19-05-05 18:41

Lige en filmstump med en svensker i sin Lotus Omega, der leger Karl-Smart i
et lyskryds. Synd at det er på det forkerte tidspunkt...
http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/omega.mpeg

Fra : Martin Bak

Dato : 19-05-05 19:00

> Lige en filmstump med en svensker i sin Lotus Omega, der leger Karl-Smart
> i et lyskryds. Synd at det er på det forkerte tidspunkt...
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/omega.mpeg

Ha ha ha ... det har han sgu godt af! Han må da have mistforstået noget, da
hans mor tegnede sikkervejen ned til legepladsen for ham..

Martin

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-05-05 20:08

> Lige en filmstump med en svensker i sin Lotus Omega, der leger Karl-Smart
> i et lyskryds.

Ja, sikke en narrehat.

Jeg har intet til overs for folk, der kører sådan i byerne - det skulle være
tilladt at skyde efter dem. )

/Jan W Nielsen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-05-05 21:43

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/omega.mpeg

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Så ka' han *lære* det!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : L

Dato : 19-05-05 21:57

Det er ikke en ægte Lotus Omega.
Se videoklip her på www.lotus-omega.dk

Fra : Hornsved

Dato : 20-05-05 08:46

"L" <ulund@mail.dk> wrote in message news:<428cfd24$0$63633$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Det er ikke en ægte Lotus Omega.
> Se videoklip her på www.lotus-omega.dk

Det er heller ikke en Svensker. Videoklippet er optaget i Turku (Åbo)
i Finland ved Salutorget, på hjørnet af Eriksgatan og Auragatan.

Mvh
Hornsved

Fra : Rander

Dato : 20-05-05 03:57

Thu, 19 May 2005 19:40:36 +0200 brugte Henrik B. 9 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Lige en filmstump med en svensker i sin Lotus Omega, der leger Karl-Smart i
>et lyskryds. Synd at det er på det forkerte tidspunkt...
>http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/omega.mpeg

Kanon! Så ka' han lære det, ka' han!

http://rander.dk (temporarily down!)

Underholdningsbidrag er som at købe foder til en død hest. (Arthur Baer)