Defekt MAF sensor ?
Fra : Flemming

Dato : 19-05-05 18:31

Hej

Min gode og stabile bil (Audi A3 1.8T, 99) er begyndt at opføre sig meget
mærkeligt. Nogle gange kan den finde på at gå ud i tomgang, eller accelerere
meget dårligt - hakkende, specielt hvis det lige har regnet. Andre gange så
køre den fint, og intet er galt. Specielt ved koldstarter er der aldrig
problemer (MAF'en bliver vil ikke brugt der ?). I dag tog jeg så stikket af
og bilen kører fint videre, dog med et lille udsving i tomgangshastigheden.
Hvis jeg til gengæld sætter stikket på i tomgang, jeg så går den ud med det
samme. Inden jeg investere i en ny MAF sensor, så kunne et jo være der er
nogle der har andre ideer ?

--
Mvh. Flemming