Køreteknisk anlæg med egen bil
Fra : Nielsen

Dato : 19-05-05 17:16

Hej NG

Ved i hvor på Sjælland man kan få kørekursus/glatførekursus på lukket bane
med sin egen bil?

Spm er stillet, da jeg gerne vil lære min bil bedre at kende i de
situationer som man forhåbenlig aldrig kommer ud for.

Vh Nielsen

Fra : Johnny

Dato : 19-05-05 21:05

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spm er stillet, da jeg gerne vil lære min bil bedre at kende i de
> situationer som man forhåbenlig aldrig kommer ud for.

Her er et par muligheder

http://www.dku.dk/dku/kta/sjalland.htm

Hilsen Johnny
www.kritikken.dk

Fra : Thomas

Dato : 19-05-05 17:18

www.kti.dk

--
Thomas Krath

Fra : Sune

Dato : 20-05-05 23:53

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.kti.dk

Den helt klart bedste og mest moderne bane på Sjælland.

vh Sune