Tyrkiet - Kusadasi
Fra : www.liggestolen.dk

Dato : 19-05-05 17:07

Vi overvejer at rejse til Tyrkiet - Kusadasi på Hotel Batihan. Er der
nogle
der har erfaringer med dette hotel og området omkring Kusadasi som helhed.

--
JRH
www.liggestolen.dk

Fra : bøgegården

Dato : 20-05-05 09:27

"www.liggestolen.dk" skrev i en meddelelse ...
> Vi overvejer at rejse til Tyrkiet - Kusadasi på Hotel Batihan.
> Er der nogle der har erfaringer med dette hotel og området
> omkring Kusadasi som helhed.

Hmmm, Kusadasi er efterhånden gået til i turisme, men der er stadig en del
at se og opleve i området. (tjek selv op på www.)

Besøg den gamle gravplads ved busstationen i Kusadasi.

Rimelig gode strande uden for byen.

Mod syd ligger der en nationalpark ud for Samos og længere nede ligger
Altinkum.

Efes(os) er helt klar et besøg værd, husk vand og kasket!!!

Der er flere badelande i området.

Bådtur til Samos og/eller langs den tyrkiske kyst (m/u. dyk)

En tur til Pammukale (Bomuldsbjergene) lidt nord for Denizli eller til Truva
(Troja) mod Cannakale.

Izmir er et besøg værd - flot storby.

Den store bazar på vejen (kør mod Söke) mod Davutlar.

---

fb

Fra : Thomas

Dato : 20-05-05 17:37

Hej

Jeg kender ikke Hotel Batihan, men derimod Hotel Özka, hvor vi har boet 2
gange pga. den flotte udsigt over hele byen. Det er rigtigt at der er ved
at
være mange turister, men byen har så meget at byde på. Til forskel fra
andre
tyrkiske feriebyer er Kusadasi en ægte handelsby.......... det er ikke til
ære for turisterne det hele. Ellers kan jeg tilslutte mig de øvrige
kommentarer.
Mvh
Thomas

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : zillyink

Dato : 20-05-05 18:09

Thomas wrote:
> Til forskel fra andre tyrkiske feriebyer er Kusadasi en ægte
> handelsby.

Det skal indrømmes at byen har charme og havneområdet er ikke
bare charter, men der er ved at gå lige lovlig meget plastik og
disko i den.

--
Hilsen

Zillyink