skabeloner i office
Fra : knoglen

Dato : 19-05-05 15:54

hej

jeg har efterhånden en del skabeloner og nu har et eller andet sted set at
man kan lave sit eget arkiv ,lige som standard er i office med faneblade og
ligende , så når jeg vælger ny i filer så er det mine skabeloner der kan
vælges mellem.
hvordan laves dette

hilsen
knoglen

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 12:32

"knoglen" <knoglen@mail.dk> wrote in message
> [...]
og
> ligende , så når jeg vælger ny i filer så er det mine skabeloner der kan
Du kan se/ændre indstillingen til Skabeloner på
Funktioner_Indstillinger_Filplacering.
Når du har gemt dine skabeloner dér, kan du vælge mellem dem, når du vælger
Filer_Ny.
Bjarne