Tagbøjler til Chrysler Neon
Fra : Jim Andersen

Dato : 19-05-05 11:56

Nogen der véd hvo'n man får fat på sådan noget billigt. Harald nyborg har
til 500 kr.. men Neon er ikke i deres database. Nogen der véd om jeg kan
bruge nogen fra et andet mærke ?

Thule har Neon i deres program. Men det billigste jeg har set er lige knap
1000 kr.

/jim

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-05-05 12:48

Jim Andersen wrote:
> [...]
> jeg kan bruge nogen fra et andet mærke ?
>
> Thule har Neon i deres program. Men det billigste jeg har set er lige

Har du prøvet thansen.dk?

I øvrigt ville spørgsmålet nok være bedre stillet i bilgruppen.

vh
jan

--
A few photos can be found on http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Piraten

Dato : 21-05-05 09:23

Hejsa, jeg har selv haft en Chrysler Neon.... fin bil, men delene til den
er
enormt dyre i DK, jeg har med stor held købt reservedele, tilbehør og enda
fået lavet service hos Chrysler & Jeep Flensburg : Autohaus Alte Weide
GmbH
in Flensburg og det har jeg sparet rigtig mange penge på.... og så er de
flinke *S* /vh Jan