Volvo reservedele Links
Fra : Ole Schrøder

Dato : 19-05-05 10:39

Er der nogen der vil hjælpe med links/tlf. nr. hvor jeg kan købe billige
Volvo reservedele i Sverige el. DK.

/Ole

Fra : Peder\(2770\)

Dato : 19-05-05 12:26

Bilia i Malmö
Der har min kammi fået repareret hans gamle Volvo for under 1/2 af hvad det
ville koste her - de har også reservedele

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-05-05 14:55

> Er der nogen der vil hjælpe med links/tlf. nr. hvor jeg kan købe billige
> Volvo reservedele i Sverige el. DK.

Uden at kende hvilken model du mangler dele til, er her et godt sted at
starte
http://www.spare-parts.dk/

Niels

Fra : malnitz

Dato : 19-05-05 19:55

Prøv ude hos Søren i Stenløse

www.spare-parts.dk

han er utrolig hjælpsom.

Han henter selv delene i Sverige og hans kataloger findes på
ovennævnte side.

Hvis det er en 200 eller 700/900 serie kan du prøve Jes Hebsgaard, Ole
Bitch eller Jens Peter Jensen (søg på www.volvo240.dk), men de har
nok flest brugte dele.

Malnitz

Fra : Eg Egemarke