Pioneer Avic X1 vs X1R
Fra : Danniboy

Dato : 19-05-05 08:49

Er der nogen der kan fortælle mig om der er væsentlige forskelle mellem de
to?

XPost: dk.fritid.bil, dk.teknik.satellit.navigation

Fra : Danniboy

Dato : 19-05-05 10:55

Jeg har haft kontakt til pioneer, og kan til andre interesserede oplyse at
det kun er kortene og kortsoftwaren der er lavet opdateringer i X1R - og
derudover også lidt designmæssige opdateringer på knapperne.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-05-05 23:46

On Thu, 19 May 2005 11:54:47 +0200, "Danniboy"
<danniboy@nospam.invalid> wrote:

> Jeg har haft kontakt til pioneer, og kan til andre interesserede oplyse at
> det kun er kortene og kortsoftwaren der er lavet opdateringer i X1R - og
> derudover også lidt designmæssige opdateringer på knapperne.

De her er ikke helt enige.

http://sundries.blogspot.com/2005/05/pioneer-avic-x1r-dvd-navigation.html

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Sam

Dato : 20-05-05 10:49

Er det muligt at opdatere selv?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-05-05 23:32

On Fri, 20 May 2005 11:48:35 +0200, "Sam"
<prontosamfjerndether@ofir.dk> wrote:

> Er det muligt at opdatere selv?

Fra X1 til X1R? Nej.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Sam

Dato : 23-05-05 16:15

> Fra X1 til X1R? Nej.

Hvad med softwareen bare? Da jeg havde VDO 5000, købte jeg engang imellem en
opdaterings cd, er der ikke noget tilsvarende her?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-05-05 18:44

On Mon, 23 May 2005 17:14:57 +0200, "Sam"

> Hvad med softwareen bare?

Jeg spurgte Pioneer og de sagde bare nej. De sagde ikke noget om, om
man kan få (dele af) den samme funktionalitet med en softwareopgrade-
ring.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|