En begivenhedsrig nat! *Hovedrysten*
Fra : Henrik B.

Dato : 19-05-05 07:32

Så er denne nat overstået - heldigvis.

1. Kl. 21.15 - E45, lige syd for Tilst-afkørslen (V. Århus), i sydgående
retning. Ét stk. havareret lastbil, som har haft en gravemaskine på
blokvognen. Gravemaskine har været for høj, har ramt broen, og har smadret
blokvognen godt og grundigt. Stumper og stykker ud over vejen, og store
huller i asfalten. Holder halvt i højre vejbane, halvt i nødsporet. Klovn.

2. Kl. 22.30 - E45 ved Vejlefjordbroen, i sydgående retning. P.g.a. ny
asfalt, skal der laves nye streger på vejbanen. Mellem den nordlige
Vejle-frakørsel og selve broen. Skiltning med 50 km/t ved selve tilkørslen.
200 meter længere fremme har man ikke gidet tildække 110 km/t skildtet, så
folk sætter hastigheden op igen. Kommer rundt i højrekurven lige før broen,
hvor der så står en skiltevogn i overhalingsbanen, med indsnævringspil til
højre. Flere kraftige opbremsninger, vilde sammenfletninger, og arbejdere på
vejbanen!!!
Er de hjernedøde, eller blot træt af at leve, de skide dovne arbejdsfolk!!??
Ingen skiltning om indsnævringen, og håbløs/forkert hastighedsskiltning.
Idioter.

3. Kl. 01.00 - E45, sydgående retning. Blå blink, og to smadrede biler. Den
ene på siden, og godt og grundig skilt ad. De holder med snuden mod
hinanden???

Der er sgutte noget at sige til, at det går galt i Danmark. Men det skyldes
jo alt sammen hastigheden - det siger de selv i fjernsynet........

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 19-05-05 08:29

Henrik B. wrote:
> Så er denne nat overstået - heldigvis.
>
> 1. Kl. 21.15 - E45, lige syd for Tilst-afkørslen (V. Århus),
> 2. Kl. 22.30 - E45 ved Vejlefjordbroen, > 3. Kl. 01.00 - E45,
> sydgående retning.

Kan tilføje: Kl.22.15 - E45 sydgående retning, 500m før afkørsel 46
Århus N, to løse heste græsser på skrænten ved siden af nødsporet.

M.v.h
Niels

Fra : Tommy S.

Dato : 19-05-05 11:16

On Thu, 19 May 2005 09:29:06 +0200, "Niels Jacobsen"
<niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote:

>Kan tilføje: Kl.22.15 - E45 sydgående retning, 500m før afkørsel 46
>Århus N, to løse heste græsser på skrænten ved siden af nødsporet.

"Spændende" at måde sådan et par firbenede fætre sådan et sted.
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-05-05 13:13

Niels Jacobsen wrote:

> Kan tilføje: Kl.22.15 - E45 sydgående retning, 500m før afkørsel 46
> Århus N, to løse heste græsser på skrænten ved siden af nødsporet.

I har ikke vildt meget tjek på det derovre i Jylland, hva'?

:P

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-05-05 14:05

> I har ikke vildt meget tjek på det derovre i Jylland, hva'?

Jeg er så både at have lejlighed i Kbh. og i Århus - og jeg kan da lige
hurtigt oplyse dig om, at sjællænderne absolut ikke er bedre bilister end
jyderne.

/Jan W Nielsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-05-05 14:58

Jan W Nielsen wrote:

> Jeg er så både at have lejlighed i Kbh. og i Århus - og jeg kan da lige
> hurtigt oplyse dig om, at sjællænderne absolut ikke er bedre bilister end
> jyderne.

Nejnejda. Men vi fjoller åbenbart ikke så meget rundt på vejene at vi
fylder døgnrapporterne op :)

Mvh.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 19-05-05 16:24

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nejnejda. Men vi fjoller åbenbart ikke så meget rundt på vejene at vi
> fylder døgnrapporterne op :)

Ellers er vi bare så fredelige herovre, at politiet bliver nød til at fylde
døgnrapporten op med trafikale problemer
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-05-05 16:49

> Ellers er vi bare så fredelige herovre, at politiet bliver nød til at
fylde
> døgnrapporten op med trafikale problemer

I Jylland er det stadig sjældent, at vi har folk, der skyder hinanden med
maskinpistoler..

/Jan W Nielsen

Fra : phk

Dato : 19-05-05 16:56

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er så både at have lejlighed i Kbh. og i Århus - og jeg kan da lige
> hurtigt oplyse dig om, at sjællænderne absolut ikke er bedre bilister end
> jyderne.

Næh tværtimod ... :)

Men der er altid problemer på E45, synes jeg. Uanset hvilken dag, så er der
sket et eller andet som bliver annonceret på trafikradioen ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-05-05 19:06

phk wrote:
> Næh tværtimod ... :)
> Men der er altid problemer på E45, synes jeg. Uanset hvilken dag, så er der
> sket et eller andet som bliver annonceret på trafikradioen ..

Måske hænger det sammen med at den del af E45 der er i Danmark er i
omegnen af 330 km lang.

Men så store afstande kan I vel ikke forestille Jer der ovre på
Djævleøen?

--
MVH Finn

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-05-05 20:30

Finn Guldmann wrote:

> Måske hænger det sammen med at den del af E45 der er i Danmark er i
> omegnen af 330 km lang.

330 km ha! Det er jo bare hvad vi har af afkørsels- og tilkørselsramper
på motorvejsnettet omkring København.

:P

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-05-05 21:14

> 330 km ha! Det er jo bare hvad vi har af afkørsels- og tilkørselsramper
> på motorvejsnettet omkring København.

Hvem sagde at de "ænder" (jagtbare hele året) lider af
mindreværdskomplekser;o/

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-05-05 21:35

Lars L. Hansen wrote:
> 330 km ha! Det er jo bare hvad vi har af afkørsels- og tilkørselsramper
> på motorvejsnettet omkring København.
> :P

Hvis I har så mange skal I bare lukke tre ud af hver fire, så slipper I
for en masse problemer.

--
MVH Finn

Fra : phk

Dato : 21-05-05 15:48

> Men så store afstande kan I vel ikke forestille Jer der ovre på Djævleøen?

Dril mig gerne med at jeg er vild med Wartburg, Moschowich og Skoda. Men
dril mig aldrig med at jeg er sjællænder. Nu bliver jeg nødt til at finde en
pistol frem og skyde efter .... en ... en ... ehh .... lastbilchauffør ;)

--
Per, Esbjerg
MED(!) trækkrog :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-05-05 23:41

phk wrote:

> [...]
> pistol frem og skyde efter .... en ... en ... ehh .... lastbilchauffør ;)

Det må du virkelig undskylde, jeg viste ikke at det var *så* hårdt at bo
der ovre.

--
MVH Finn

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-05-05 07:59

Finn Guldmann wrote:

> Hvis I har så mange skal I bare lukke tre ud af hver fire, så
slipper I
> for en masse problemer.

Det svære er at blive enige om hvilke der skal forblive åbne. Jeg
mener selvfølgelig at det skal være dem, jeg har brug for

Ebbe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-05-05 12:38

Ebbe Kristensen wrote:
> Det svære er at blive enige om hvilke der skal forblive åbne. Jeg
> mener selvfølgelig at det skal være dem, jeg har brug for

Bare sig til, så skal jeg da nok komme med nogle forslag.

Jeg kan give garanti for at ikke alle bliver tilfreds.

--
MVH Finn