Hvilken skal man vælge??
Fra : Chipmand

Dato : 18-05-05 21:52

Hej
Vi står og skal til at købe en scooter til datteren. Hvilken er en god
begynder scooter. Den skal være driftsikker.
Var der bare kommet en 4 takter som jeg selv har havde vi købt sådan
en til hende.

Mvh
Chipmand

Fra : N/A

Dato : 18-05-05 23:29

Fra : N/A

Dato : 18-05-05 23:29

Fra : Chipmand

Dato : 18-05-05 23:29

On Wed, 18 May 2005 23:04:56 +0200, "Mikkel Lund"
<mmlu03FJERN@control.auc.dk> wrote:

>"Brian A." <tjae@jow.hej> skrev i en meddelelse

>Har hørt importøren af Listo sige at der nok ikke komme en Listo 30, da de
>ikke kan få den til at køre ordenligt med de begrænsninger.

Altså jeg ved fra pålidlig kilde at der er problemer med at drossle
den ned og samtidig med stadig have en scooter der køre godt.
Nu købte jeg min Listo scooter den 1 Oktober 2004 men var over og
prøvekøre den i Juli 2004 allerede der snakkede de om at den ville
komme som 30´r udgave. Nu skal jeg tilfældigvis oer til dem her
omkring den 1 Juni der vil jeg selvfølgelig spørge ind til det igen.
Men jeg håber den kommer inden den 1 September, for så bliver det
sådan en hun skal have.
Men indtil da er jeg nød til at kigge/høre hvad der ellers er på
markedet for en nybegynder.

Mvh
Chipmand
http://www.listo45.trucksims.dk Danmarks Flotteste Listo 45 Scooter

Fra : Peder\(2770\)

Dato : 19-05-05 06:10

Hvad kører en Listo 45 afdroslet?

Fra : Chipmand

Dato : 19-05-05 11:44

On Thu, 19 May 2005 07:10:11 +0200, "Peder\(2770\)"
<peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> wrote:

>Hvad kører en Listo 45 afdroslet?

Det er forkelligt men mellem 70/80 kmt.

Mvh