Underligt problem
Fra : Myt

Dato : 18-05-05 21:20

Hej i gruppen

Jeg tror det er her jeg skal komme med min forespørgsel, men ellers ret mig.

Jeg sidder med to skærme på et Tyan G9700 Pro. Den ene skærm bruger jeg når
jeg vil ind og spille MOHAA. Når dette spil starter op, så bliver
baggrundsbilledet på den anden skærm nærmest sort, men ikoner og andet
beholder sine farver. Når jeg så slutter spillet, så skal jeg ind i
indstillinger for grafikkortet og bare klikke på fanebladet farver, så
kommer de rigtige farver igen. Jeg har skiftet driver, jeg har den sidste
nye driver inde, og jeg ved snart ikke hvad jeg ikke har prøvet, men jeg kan
ikke slippe for det problem. Jeg kører med XP Pro, og masser af RAM og en P4
2.8, så det skulle da ikke være der problemet ligger, eller tager jeg mon
fejl ?
Er der nogen der kan komme med en løsning på mit problem, eller forslag til
løsning af samme ?

Myt

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-05-05 01:39

Myt wrote:
> [...]
> problemet ligger, eller tager jeg
> mon fejl ?
> Er der nogen der kan komme med en løsning på mit problem, eller

Lav en profil til MOHAA der slår den anden skærm helt fra når du
spiller.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!