Brev til Ford Danmark
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-05-05 20:16

Hej!

Hvem stiler man brevet til hvis man gerne vil have fat i en beslutningsdygtig
person hos Ford Danmark? Det drejer sig om en kulancesag...

Den bliver sikkert bare arkiveret lodret hos et kundeservice-center, så jeg
ville egentligt gerne have den højere i hierakiet.

Gode idéer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas

Dato : 18-05-05 20:33

> [...]
> Den bliver sikkert bare arkiveret lodret hos et kundeservice-center,
> så jeg ville egentligt gerne have den højere i hierakiet.

Teknisk direktør eller adm. direktør.

--
Thomas Krath

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 21:04

> [...]
>
> Den bliver sikkert bare arkiveret lodret hos et kundeservice-center, så
> jeg ville egentligt gerne have den højere i hierakiet.

Ring dem op og hør hvem der er servicechef.
Send det så anbefalet til den person.
Det gjorde jeg i sin tid (flere gange) da jeg var plaget af Citrobanger.
Så er der pludselig en der har skrevet under, og så er det svært at sige at
man ikke har set brevet.
Det plejer at få dem op af stolen.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-05-05 22:06

Hej!

Tak for jeres svar. Mit (anbefalede) brev ryger afsted til servicechef Erling
Kaas hos Ford Motor Company i Ballerup... Så må vi se hvad der sker :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-05-05 23:32

> Hej!
>
> Hvem stiler man brevet til hvis man gerne vil have fat i en
beslutningsdygtig
> person hos Ford Danmark? Det drejer sig om en kulancesag...

Er det så en hemmelighed, hvad det drejer sig om?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-05-05 23:46

Hej!

Preben Riis Sørensen wrote:

> Er det så en hemmelighed, hvad det drejer sig om?

Nej, men det troede jeg enhver vidste når det drejede sig om Ford'er...:

Rust!

Der er konstateret ret alvorlige rustangreb i a-stolpen på min Escort '96. Nu
vil jeg høre hvad Ford mener om den sag - selvom rustgarantien desværre er
udløbet...

Er der iøvrigt nogen der ved om der er 12 års rustgaranti på nogen af
Escorterne, evt. de allersidst producerede?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-05-05 07:13

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
>
> Der er konstateret ret alvorlige rustangreb i a-stolpen på min Escort
> '96. Nu vil jeg høre hvad Ford mener om den sag - selvom rustgarantien

Hmmm jeg tror du bliver afvist.

> Er der iøvrigt nogen der ved om der er 12 års rustgaranti på nogen af
> Escorterne, evt. de allersidst producerede?

Det ville i så fald nok være indefre kommende gennemtæring og en dårlig forretning for Ford.

Escorterne er ikke ligefrem ruststærke.

Mvh
Roberto

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-05-05 11:34

Hej!

Roberto Saldo wrote:

> Hmmm jeg tror du bliver afvist.

Vi får se. Det sagde folk også sidst da den fik lavet rust på garantien...

> Det ville i så fald nok være indefre kommende gennemtæring og en dårlig
> forretning for Ford.

Rusten kommer netop indefra, så det gør mindre.

> Escorterne er ikke ligefrem ruststærke.

Åbenbart ikke.

--
Mvh, Kim Voss Schrader