Aircon / Klimaanlæg i Peugeot 406
Fra : Frederik Larsen

Dato : 18-05-05 20:14

Hej,

Jeg er den lykkelige ejer af en Peugeot 406 TS4 2.2 fra 2001.
Jeg er desværre kommet i den situation af mit klimaanlæg er begyndt at
drille...

Når jeg tager bilen fra arbejde, hvor biler ca. er 30C indvendig, og
starter bilen, og klimaen står på 20C, så kommer der næsten ingen luft
ud af dysserne. Hvis jeg derimod lidt efter stopper ind til siden, og
stopper bilen, og starter den igen, så vælter der ud med kold luft.
(dvs. det fungere som det skal)

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt??

På forhånd tak for svaret.

Frederik Larsen

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 19-05-05 18:54

Frederik Larsen wrote:
> [...]
> (dvs. det fungere som det skal)
>
> Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt??

Fejlinfo fra en føler - viser den noget der minder om korrekt udetemp. ?

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160