Prisen på en togbillet til Østrig
Fra : Kenneth G

Dato : 18-05-05 20:03

Hej i gruppen

Jeg vil til Østrig / St. Johann im Tirol , men hvor finder jeg nogle priser
på hvad det koster for mig og mine unger at tage toget ?

Måske har i nogle gode link eller nogle gode selskaber der formidler rejser
uden hotel.

--
Hilsen Kenneth

Fra : Søren Blom

Dato : 18-05-05 20:17

"Kenneth G" <kenneth918@msn.com> skrev
> [...]
> priser på hvad det koster for mig og mine unger at tage toget ?
> Måske har i nogle gode link eller nogle gode selskaber der formidler

En mulighed var at kontakte DSB og sige at I skal så og så mange derfra og
der til, det plejer de godt at kunne hjælpe med, Det er bare ikke altså lige
den billigste løsning og da I uden tvivl skal skifte i Tyskland alligevel,
så kan det have sin fordel at kontakte www.db.de i Flensborg og købe rejsen
med udgangspunkt derfra, de deres billetter er billigere end det er at købe
den samme tur hos DSB med start i Danmark og man kan tage IC3 toget fra
Danmark til både Flensborg og Hamborg.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Pro

Dato : 18-05-05 21:39

Prøv at beregne prisen på www.db.de du kan som regel sparre noget ved at
rejse på sparpreis dvs. på specielle afgange....ellers check med dsb, tog
engang tog dertil incl. liggevogn retur for omkring 2000 kr for 2
pers.....men check via www.db.de den ideele rute og undersøg derefter prisen
ved DB & DSB....d

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-05-05 07:53

"Kenneth G" <kenneth918@msn.com> wrote in message
> Hej i gruppen
>
> Jeg vil til Østrig / St. Johann im Tirol , men hvor finder jeg nogle
> priser på hvad det koster for mig og mine unger at tage toget ?

Jeg ringede til DB i Kbh. De gav mig en pris på ca. 1100, med 4-pers.
sovekupe og diverse pladsbilletter fra Kolding ==> Innsbruck. Det er nok i
den boldgade, men med den lile detalje at det jo nok kan blive lidt
billigere hvis "ungerne" går ind under en eller anden form for børnerabat.

Keller

Fra : Pro

Dato : 23-05-05 18:34

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den boldgade, men med den lile detalje at det jo nok kan blive lidt
> billigere hvis "ungerne" går ind under en eller anden form for børnerabat.

Er det for en retur billet...så lyder det utroligt billigt...Kim

Fra : Holst

Dato : 23-05-05 18:41

Pro wrote:

> Er det for en retur billet...så lyder det utroligt billigt...Kim

Men det er jo nok prisen pr. person ... mon ikke?

Fra : Pro

Dato : 23-05-05 20:02

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er jo nok prisen pr. person ... mon ikke?

Ved det ikke men hører jo nok nærmere...har rejst derned på en retur billet
for 2 voksne incl. liggevogn og pladsbilletter for 2 personer for omkring
2100 kr via DSB men ved det kan gøres billigere via DB: Deutche Bahn ved at
ringe til Flensburg.

Fra : Carsten Keller

Dato : 24-05-05 09:10

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> wrote in message
> [...]

Det var priser pr. person, ja. Der var en del grupperabat, men spørgeren var
vist også 4 personer, så det skulle gå lige op.

> [...]
> billet for 2 voksne incl. liggevogn og pladsbilletter for 2 personer for
> omkring 2100 kr via DSB men ved det kan gøres billigere via DB: Deutche

Det koster vel også nogle 100 kroner at komme retur til Flensborg, så der
skal da være en del at spare...

Keller