Hvor køber jeg denne CD
Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 19:32

Jeg vil gerne købe CD¨en med Magtens Korridorer, men jeg kan ikke finde den
i nogle forretninger i København.

Er der nogle der har et bud på hvor jeg kan købe den.

Til dem der ikke kender dem er de med i P3 kariaare kanon med nummeret
lorteparforhold.

mvh

Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-05 19:57

> Til dem der ikke kender dem er de med i P3 kariaare kanon med nummeret
> lorteparforhold.

de har vist endnu ikke udgivet noget album

men du kan da høre dem her:

http://www.dr.dk/karrierekanonen/profil/asx/magtens_korridorer_lorteparforhold.asx
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 20:57

> de har vist endnu ikke udgivet noget album
>
> sniper_Nolight

Ifølge denne hjemmeside har de udgivet en i 2003

http://www.gigafan.dk/index.html

mvh

Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-05-05 19:57
Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-05-05 20:18

sniper_Nolight wrote:
> desuden kan du læse mere her:
> http://www.dr.dk/karrierekanonen/profil/magtens_korridorer.asp

"Karrierekanonen er et DR initiativ, der er sat i gang for at sætte
ekstra fokus på den danske, rytmiske musik og give chancen til endnu
ukendte danske musikere, der "kan noget med det danske sprog"."

Hmmm... Magtens Korridorer har før prøvet og fejlet. Hvor mange chancer
er det lige de skal have?
Er der mon virkelig mangel på nye dansksprogede bands?

"Lorteparforhold! Ludbehandlede træpersienner. Lorteparforhold"
Ja de kan virkelig noget med det danske sprog... hmmmm :-/

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-05-05 12:28

Popeye wrote:
> [...]
>

> Er der nogle der har et bud på hvor jeg kan købe den.
>

> Til dem der ikke kender dem er de med i P3 kariaare kanon med nummeret

Hørte lige på P3, at den skulle kunne købes som mp3 hos payload.dk

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-05 20:07

> Hørte lige på P3, at den skulle kunne købes som mp3 hos payload.dk

> --
> Anders Houmark

Desværre er det kun det ene nummer der er der.

Peter