15 X 200 mm brædder
Fra : Henrik

Dato : 18-05-05 16:58

Hej alle

Hvor kan jeg købe brædder i 15 X 200 mm ?
De skal bruges til at holde noget isolering i en krybekælder, så kvaliteten
er ikke vigtig.

MVH

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 18-05-05 18:17

> Hvor kan jeg købe brædder i 15 X 200 mm ?
> De skal bruges til at holde noget isolering i en krybekælder, så
kvaliteten
> er ikke vigtig.

jeg tvivler på du kan finde sådanne brædder.
du kan måske finde 19 x 175 mm eller 25 x 200 mm.

Og i følge bygningsreglementet skal man bruge 19 x 100 ( 3/4 x 4" )
på 30 cm c/c.

se evt. i "den lille lune" burde kunne findes på rockwool´s hjemmeside.

VH Henrik

Fra : Peter C:\\

Dato : 18-05-05 20:11

> Hvor kan jeg købe brædder i 15 X 200 mm ?
> De skal bruges til at holde noget isolering i en krybekælder, så
> kvaliteten er ikke vigtig.

Bare en ide !
Du kunne købe en 12mm krydsfinérplade og skære 200mm stykker af den, hvis du
ikke kan finde nogle af de ønskede brædder.

MVH Peter C:\
´96 Corolla eller ´69 Firebird ...... afhængig af vejret !
Bil-litteratur til salg/bytte på http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 21:19

Og skære 15 mm brædder ud af den?

--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
If you don't change direction, you'll end up where you're heading.

Fra : Peter C:\\

Dato : 19-05-05 11:21

> Og skære 15 mm brædder ud af den?

Hehe... så en 15mm krydsfinérplade da ! (det er ikke sådan at være
spastetasser
.....MEN iøvrigt er jeg sikker på at 12mm krydsfinér ville være rigeligt, til
at holde lidt isolering i en krybekælder.

--
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Henrik

Dato : 19-05-05 15:39

Tak for jeres svar.
Isoleringen er 145 mm og skal ligge i 1 meter brede (det er et gamlet hus)

Henrik