Havehat
Fra : Kert Rats

Dato : 18-05-05 16:10

Hvor kan man købe en havehat med skygge hele vejen rund, så hatten beskytter
både pande/næse og nakke?
Hatten må gerne være med huller, så man får lidt luft til "knoppen".
Jeg forestiller med en form for stråhat, som er meget luftgennemstrømmelig -
med god ventilation.

Venligst

Stefan

Fra : jodem

Dato : 18-05-05 17:30

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hatten må gerne være med huller, så man får lidt luft til "knoppen".
> Jeg forestiller med en form for stråhat, som er meget

Chapas-provinsen i Mexiko

Fra : Kert Rats

Dato : 18-05-05 18:29

> Chapas-provinsen i Mexiko

Jeg har lige været der her ved 17-tiden i dag, men alt var udsolgt
Nuvel - kender du (eller andre) et sted her til lands, hvor jeg kan købe en
havehat, gerne efter ovenstående design?
Det er en gave til min far på 85 år, som stadig nørkler i sin have. Farmand
fylder 85 på lørdag, så det haster lidt (hvis man kan sige sådan).

Venligst

Stefan

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 18-05-05 18:35

Prøv de almindelige herretøjsforretninger - men ikke dem med modetøj til
de
helt unge. Måske kan man også købe en på planteskolen.

VHBA

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 18-05-05 19:08

"Birgitte Abkjær" <paogbaZEBRA@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv de almindelige herretøjsforretninger - men ikke dem med modetøj til
> de
> helt unge. Måske kan man også købe en på planteskolen.

Jeg kom lige i tanker om spejdersport - de har noget, der ligner:

http://www.spejdersport.dk/templates/1searchresult.asp?searchstring=hat&submit1=S%F8g&SelProductGuid=on&SelProductName=on&SelProductDescription=on&SelGroupName=on

Fra : Kert Rats

Dato : 19-05-05 14:29

> Jeg kom lige i tanker om spejdersport - de har noget, der ligner:

> [...]
Jeg fandt lige den hat, jeg havde i tankerne på www.guleroden.dk, se under
hatte, stråhat, herremodel.

Venligst

Stefan

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-05-05 20:10

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> writes:

> [...]
> Hatten må gerne være med huller, så man får lidt luft til "knoppen".
> Jeg forestiller med en form for stråhat, som er meget luftgennemstrømmelig -

Mine forældre har sådan nogle i deres butik nord for Aalborg.
http://www.triane.dk

Mvh Trine

Fra : Alice Ellingsen

Dato : 20-05-05 23:07

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> skrev:
>Hvor kan man købe en havehat med
>skygge hele vejen rund, så hatten beskytter
> [...]
Sidste år købte jeg en stråhat som beskrevet hos Søstrene Grene i
Århus.