Ugens klaphat.
Fra : Søren Blom

Dato : 18-05-05 12:47

Nu er det så min tur til at berette om ugens klaphat. I følge døgnrapporten
fra Mandag 18. Maj hos Århus Politi kan man læse følgende.

"Kl. 19:35 - Færdselsuheld
En 47-årig mandlig bilist og en passager i bilen kom begge lettere til
skade, da føreren mistede kontrollen over bilen og kørte ind i et el-skab på
Ny Moesgårdsvej i Højbjerg.
Begge blev indlagt på hospitalet til observation natten over. Det viste sig,
at den 47-årige fører af bilen var spirituspåvirket."
Der står bare ikke noget om, at fjolset altså prøvede at køre op af Ny
Mosegårdsvej, en alt for bred vej med 50 km/t hastighedsbrægnsning der både
går meget op af bakke og langt fra er lige så meget at man ikke kan se 100
meter frem med noget nær 150 km/t ifølge flere vidner og landet i en have
hvor han tog livet af den lokale transformer så hele denne del af Skåde blev
mørklagt.

Det er et undre at der ikke er kommet andre til skade end de to i bilen, det
kunne hurtig have kostede flere menneskeliv. Der er ikke antydningen af
bremsespor inden han ryger ind i haven med bilen og flår hele bagsiden af
transformeren, så den dør.

Bilen han kørte i var en Mercedes SLK 55 AMG.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-05-05 12:58

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]

> transformeren, så den dør.
>
> Bilen han kørte i var en Mercedes SLK 55 AMG.

En værdig kandidat.

Her i gruppen burde vi lave sådan en titel, man kommer med sit forslag i en
tråd oprettet af sidste uges vinder.
Så kan man så stemme indtil fx. søndag kl. 00.00. Vinderen kåres så mandag,
hvor der startes en ny tråd.

Hot or not ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-05-05 13:04

> Nu er det så min tur til at berette om ugens klaphat.

Hvad fa´en, Søren - er det ikke dig..?

Var det ikke dig, der blav taget for en mindre hastighedsoverskridelse, og
som var interviewet i fjernsynet om aftenen..?

/Jan W Nielsen

Fra : Søren Blom

Dato : 18-05-05 13:23

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev

> Hvad fa´en, Søren - er det ikke dig..?
>
> Var det ikke dig, der blav taget for en mindre hastighedsoverskridelse, og
> som var interviewet i fjernsynet om aftenen..?

Nej, det ringede min far sjovt nok også for at berette om at min navnebror,
men jeg bor ikke i Vejle og ham som Policen havde stoppede hedder Søren
Blom-Hansen altså ikke en ægte Blom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-05-05 13:35

> Nej, det ringede min far sjovt nok også for at berette om at min
navnebror,
> men jeg bor ikke i Vejle og ham som Policen havde stoppede hedder Søren
> Blom-Hansen altså ikke en ægte Blom

Ok..

/Jan W Nielsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-05-05 23:23

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev

> Nej, det ringede min far sjovt nok også for at berette om at min
navnebror,
> men jeg bor ikke i Vejle og ham som Policen havde stoppede hedder Søren
> Blom-Hansen altså ikke en ægte Blom

Der er ikke alle Blommerne der er lige trafiksikre, jeg gik i klasse med en
Blom, hvis far blev snuppet med en promille på et sted imellem 2 og 3

Og kender jeg sønnen godt, ender han en dag på samme måde.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Søren Blom

Dato : 18-05-05 13:28

Det skal lige siges at jeg desværre ikke har billeder af hverken bil eller
transformer, var ikke så åndsnærværende at få det fotograferet da vi kom
hjem tirsdag formiddag da Falck var ved at løfte bilen ud af haven den var
landet i, bilen så ikke særlig medtaget ud, men kommer nu ikke bare lige ud
at køre igen

Fra : Susan & Allan

Dato : 19-05-05 21:38

Er det disse billeder du mangler ??
http://www.112-aarhus.dk/photogallery.php?album=95

Vh

Allan

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-05-05 10:14

"Susan & Allan" <mail@plath.dk> skrev i en meddelelse

> Er det disse billeder du mangler ??
> http://www.112-aarhus.dk/photogallery.php?album=95

Spørgsmål: Kan en Mercedes flyve?

Svar: Ja, men ikke langt nok.

Så har den heller ikke særlig godt af det.
Men det er en helt anden snak

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-05-05 13:12

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> Nu er det så min tur til at berette om ugens klaphat. I følge
døgnrapporten
> fra Mandag 18. Maj hos Århus Politi kan man læse følgende.

Så er denne her fra lørdag d. 14. maj bedre:

Kl. 13:25 - Polterabend i rundkørsel

Lørdag eftermiddag holdt en flok unge mænd polterabend i
Ikea-rundkørslen. Da politiet ankom, sad der 10-15 unge på autoværnet, mens
vennen, der skulle giftes, var blevet sat til at slå græs midt i
rundkørslen. Af hensyn til trafiksikkerheden var patruljen nødt til at
stoppe "festen".

--
mvh / regards

Christian

Fra : phk

Dato : 18-05-05 13:56

> Nu er det så min tur til at berette om ugens klaphat.

> Søren Blom

Hmm ... Søren Blom ... Blom ... Søren ... Søren Blom !!!!

Der var en klaphat i tv-avisen som havde kørt for stærkt ... gad vide ... en
du kender?

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Søren Blom

Dato : 18-05-05 14:45

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev

> Hmm ... Søren Blom ... Blom ... Søren ... Søren Blom !!!!
>
> Der var en klaphat i tv-avisen som havde kørt for stærkt ... gad vide ...
> en du kender?

Prøv at læs lidt tilbage i tråden.

Fra : Brian

Dato : 18-05-05 15:40

Hejsa!

Søren Blom skrev:

> Prøv at læs lidt tilbage i tråden.

Snakker du uden om ?!

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-05-05 15:42

> Snakker du uden om ?!

Læser du udenom..?

/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 18-05-05 16:08

Hejsa!

Jan W Nielsen skrev:

> Læser du udenom..?

Hvis der er en mulighed for at kværulere - så gør jeg gerne!

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-05-05 16:12

> Hvis der er en mulighed for at kværulere - så gør jeg gerne!

Ja, da... Det gør vi gerne..

/Jan W Nielsen

Fra : Ham Selv

Dato : 18-05-05 17:57

> [...]

> transformeren, så den dør.
>
> Bilen han kørte i var en Mercedes SLK 55 AMG.

Hov var det ikke en ung den her gang .. Mente eller at alle de ældre kørte
såååå forsvarligt og sikkert ,,,..NOT

Ja nok køre vi unge stærkt men hvor mange af os køre med sprit i
blodet .. Det er hvist de ældre der gør det hver gang .... det er ikke
så faens længe siden at en 41 årig kørte sig selv ihjel her ved Vorbasse
... også pga høj fart og sprit

OZ3BTO