Adressekartotek / adresseliste Outlook 200~
Fra : N I E L S

Dato : 18-05-05 09:09

Hej

Jeg må erkende at jeg ikke er nogen ørn til Outlook.

Jeg ville så gerne have autofuldførelse i 'til'-feltet, når jeg skriver en
emailadresse, eller i det mindste kunne klikke på knappen ved siden af for
at kunne vælge modtager. Altså synkroniseret med 'Kontaktpersoner', som er
importeret. Når jeg gør det får jeg: 'Der findes ingen adresser i dette
adressekartotek'.

Hvordan fortæller man Outlook hvilket kartotek denne adresseliste skal hente
oplysninger fra?
Jeg har prøvet at importere, men får at vide at man ikke kan kopiere, da
destinationsfil og modtagerfil er den samme...?

Fatter ik' en ski'!

N I E L S

Fra : CC

Dato : 19-05-05 18:39

"N I E L S" <underlig@msn.com_FJERN_DETTE_> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet at importere, men får at vide at man ikke kan kopiere, da
> destinationsfil og modtagerfil er den samme...?

Åben Outlook, højre klik på det adressekartotek du vil anvende, vælg
egenskaber, vælg fanebladet "Outlook-adressekartotek" og sæt flueben i kasse
"Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail", tryk anvend og OK.

Fra : N I E L S

Dato : 20-05-05 03:13

"CC" <CC@mail.dk> skrev
> Åben Outlook, højre klik på det adressekartotek du vil anvende, vælg
> egenskaber, vælg fanebladet "Outlook-adressekartotek" og sæt flueben i
> kasse "Vis denne mappe som adressekartotek til e-mail", tryk anvend og OK.

Fuldstændig funurlig vidunderlig ugennemskuelig og uforudset detalje... Tak!
N I E L S